طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

در این مقاله قصد داریم مشخصات برترین شرکت طراحی سایت را بررسی نماییم. وقتی می خواهید یک وب سایت طراحی شده داشته باشید، باید با بهترین نحو عمل کنید. به همین دلیل ما این لیست از برترین شرکت های طراحی سایت را گردآوری کردیم تا بتوانید از طریق آرم محصول جستجو کنید و آنچه را که برای شما مناسب است، پیدا کنید.

این آژانس ها بهترین زمان برای طراحی وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد و برخی از با استعداد ترین طراحان در جهان را دارند. آنها با شرکت شما کار می کنند تا وب سایتی را به شما عرضه کنند و برند شما را به گونه ای طراحی کنند که مشتریان آن را دوست داشته باشند و درک کنند.

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا تا ماه می ۲۰۱۸

همه این طراحان وب توانایی های استثنایی را از لحاظ نتایج، همکاری مشتری و معیارهای دیگر که ما برای قضاوت در کیفیت کلی آنها استفاده می کنیم را دارند. بهترین ها را در این مقاله گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

  • Intechnic  یک شرکت طراحی سایت در شیکاگو است، سازمان بازاریابی دیجیتال UX که در زمینه وب سایت ها هدایت می شود .
  • Lounge Lizard  شرکت طراحی وب  در نیویورک که از سال  ۱۹۹۸ شروع به کار کرده است. این شرکت شامل یک گروه از طراحان وب سایت NYC با رتبه بالا، بازاریابان دیجیتال و توسعه دهندگان برنامه های موبایل است.
  • WebpageFX یکی از محبوب ترین شرکت های طراحی وب سایت در پنسیلوانیا است. آنها در کار خود جایزه های متعددی را به دست آورده اند و به طور مداوم نتایجی را که مشتریان آنها نیاز دارند، بیان می کنند.  این شرکت از سال ۱۹۹۷ تأسیس شده است و یکی از بازار یابان اینترنتی در جهان است .

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

برترین شرکت های طراحی وب در سال ۲۰۱۸

در اینجا علاوه بر این سه مورد ، شرکت طراحی سایت دیگری را به همراه آدرس رتبه بندی کرده ایم تا شما بهترین شرکت های طراحی وب سایت را مشاهده کنید.

 

شرکتوب سایتمکانتعداد کارمندانامتیاز شرکت
۱ . Intechnichttp://www.intechnic.com/ایلینوی۲۶-۵۰۸٫۷۷
۲ . Lounge Lizardhttp://www.loungelizard.com/نیویورک۲۶-۵۰۸٫۷۳
۳ . WebpageFXhttps://www.webpagefx.com/پنسیلوانیا۱۰۰+۸٫۵۹
۴ . Blue Fountain Mediahttp://www.bluefountainmedia.com/نیویورک۵۱-۱۰۰۷٫۶۸
۵ . Bizzuka, Inc.http://www.bizzuka.com/لوئیزیانا۲۶-۵۰۷٫۴۴
۶ . Mightybyteshttps://www.mightybytes.com/ایلینوی۲۶-۵۰۷٫۳۳
۷ . Taoti Creativehttp://www.taoti.com/واشنگتون۲۶-۵۰۷٫۱۰
۸ . MAXBURSThttp://www.maxburst.com/نیویورک۲۶-۵۰۶٫۹۲
۹ . R2integratedhttp://www.r2integrated.com/مریلند۱۰۰+۶٫۶۹
۱۰ . Do.com/http://www.do.com/نیوجرسی۲۶-۵۰۶٫۲۶
۱۱ . Constructivehttps://constructive.co/نیویروک۲۶-۵۰۶٫۱۹
۱۲ . Bright Bright Greathttp://www.brightbrightgreat.com/ایلینوی۱-۱۰۵٫۷۱
۱۳ . Unleaded Grouphttp://www.unleadedsoftware.com/کلرادو۲۶-۵۰۵٫۶۴
۱۴ . Designzillashttp://www.designzillas.com/فلورایدا۲۶-۵۰۵٫۴۷
۱۵ . Clockwork Design Group, Inc.http://www.cdgi.com/ماساچوست۱-۱۰۵٫۳۶
۱۶ . ePageCityhttp://www.epagecity.com/ایلینوی۱۱-۲۵۵٫۲۵
۱۷ . Big Drophttps://www.bigdropinc.com/نیویوررک۱۰۰+۴٫۷۷
۱۸ . Doejohttp://www.doejo.com/ایلینوی۲۶-۵۰۴٫۵۱
۱۹ . MPC Studioshttp://www.mpcstudios.com/تگزاس۱-۱۰۴٫۲۲
۲۰ . EIGHT25MEDIAhttp://www.eight25media.com/کالیفرنیا۲۶-۵۰۴٫۰۷
۲۱ . Lead to Conversionhttp://www.leadtoconversion.com/اوهایو۲۶-۵۰۳٫۹۱
۲۲ . Kohactivehttp://www.kohactive.com/ایلینوی۵۱-۱۰۰۳٫۸۹
۲۳ . TP1http://www.tp1.caکانادا۱۱-۲۵۳٫۵۶
۲۴ . Illusio Designhttp://www.illusio.com/اورگان۱-۱۰۳٫۴۱
۲۵ . SumatoSofthttp://www.sumatosoft.com/بلاروس۲۶-۵۰۳٫۲۰
۲۶ . Forge and Smithhttp://www.forgeandsmith.com/کانادا۲۶-۵۰۳٫۱۰
۲۷ . Junction Creativehttp://junction-creative.com/جورجیا۲۶-۵۰۲٫۶۶
۲۸ . Skuba Designhttp://www.skubadesign.com/لوئیزیانا۵۱-۱۰۰۲٫۰۸
۲۹ . Old City Interactivehttps://www.oldcityinteractive.com/واشنگتن۱۱-۲۵۰٫۴۰
۳۰ . Cadrehttp://www.agencycadre.com/جورجیا۵۱-۱۰۰۰٫۳۹

 

اگر شما اهمیت طراحی وب  را مورد سوال قرار دهید، بد نیست بدانید که ما متوجه شده ایم که ۴۸ درصد از کاربران اینترنت، طراحی وب سایت را اولین عامل در تعیین اعتبار یک کسب و کار می دانند . به این معنا که اگر وب سایت شما فاقد یک طراحی عالی باشد، تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان را از دست داده اید زیرا آنها معتقدند که وب سایت شما فاقد اعتبار است .

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

اکنون که مطمئن هستید که طراحی وب یکی از کلید های کسب و کار موفق آنلاین است، بهتر است آژانس و شرکت طراحی وبی را انتخاب کنید که شما را به مقصودتان نزدیک کند.

هنگامی که شما در جستجوی بهبود سایت کسب و کار خود هستید، انتخاب آژانس طراحی وب آسان نیست . تحقیق و صبر زیادی می طلبد و این مهم است که با یک شریک طراح وب بالقوه تماس بگیرید و قبل از هرگونه قرارداد، با آنها صحبت کنید. با این شرکت های طراحی، شما حداقل می توانید یک نقطه شروع خوب داشته باشید .

نظرات دیگر مشتریان شرکت های طراحی وب می تواند شما را در انتخاب شرکت ها کمک کند .

همچنین باید نمونه کارهای شرکت ها  را بررسی کنید . آیا کار آنها برای رسیدن به استانداردهای شما مناسب است؟

برخی از طراحان وب فقط با کسب و کار با اندازه خاص کار می کنند. به عنوان مثال، برخی ممکن است خود را برای کسب و کارهای کوچک آماده کرده باشند و قادر به کسب و کار در اندازه های سازمانی نباشند.  بعضی ها ممکن است ترجیح دهند با شرکت های بزرگ کار کنند .  اطمینان حاصل کنید که این تحقیق را قبل از هر اقدام انجام دهید تا بتوانید تأیید کنید که آنها مناسب شما هستند یا خیر.

شما همچنین باید مقرون به صرفه بودن قیمت ها را نیز در نظر بگیرید بعضی از شرکت ها قیمت های زیادی را دریافت می کنند .

چه چیزی باعث طراحی وب سایت خوب  می شود؟

اگر قبلا هرگز با طراح وب کار نکردید، ممکن است بپرسید  چه خصوصیاتی آنها را بزرگ می کند.؟ در اینجا چند ویژگی یک طراح وب فوق العاده را بیان می کنیم .

  1. پس زمینه قوی– بهترین طراحان وب در جهان دارای یک پس زمینه قوی طراحی وب هستند و همه چیز را از طرح های رنگی تا طراحی گرافیکی درک می کنند.
  2. ارتباطی – بهترین طراحان وب می دانند که چگونه ایده های خود را با هم ارتباط دهند تا دیگران بتوانند درک کنند. اغلب اوقات زمانی که دیدی در سر دارید، دشوار است که این دقت دقیق را به دیگران ببخشید. اما بهترین طراحان وب ، فقط می دانند چگونه این کار را انجام دهند.
  3. منتقدان – انتقادات برای شنیدن، سخت است اما بهترین طراحان وب می دانند که منتقدان آنان کسانی هستند که آنها را بزرگ می کند. آنها با انتقادات دلسرد نخواهند شد، و  به جای آن، به آنها به عنوان راهی برای رشد و یادگیری نگاه خواهند کرد.

اینها تنها چند ویژگی برتر هستند که طراح وب باید داشته باشد!

پرسش و پاسخ درباره پیدا کردن یک شرکت طراحی وب

 هزینه طراحی وب سایت من چقدر است؟ 

الفهر شرکت طراحی وب سایت متفاوت است و  هزینه وب سایت شما به چند مورد بستگی دارد. آیا شما ماهانه هزینه می کنید یا به صورت کلی و یکجا ؟ آیا یک متخصص، کار طراحی سایت شما را انجام می دهد یا یک فرد عادی؟ هر چه طراحی شما زمان بیشتری ببرد ، هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت . آیا وب سایت شما در یک پلت فرم مانند وردپرس قرار دارد؟  این ها مواردی هستند که هزینه وب سایت شما را مشخش می کنند .

با این حال – میانگین هزینه طراحی یک وبسایت بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار می باشد .

طراحی وب سایت من چه مدت طول خواهد کشید ؟ 

طراحی وب سایت دارای چند مرحله است؛. شرکت طراحی ابتدا باید به تفصیل، اهداف و دیدگاه های شما را برای پروژه دریافت کند. سپس آنها مجبور به انجام تحقیقات، پیشنهاد فریم های سیم، اصلاح فریم های سیم، ساخت و توسعه وب سایت و البته اصلاح های نهایی می شوند در مجموع کار این مجموعه بین ۱۲ تا ۱۶ هفته طول خواهد کشید ..

ترجمه از webdesignrankingsBottom

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت

اینها همه زبان های برنامه نویسی نیستند، این لیست همه ی زبان های برنامه نویسی وب سایت را ندارد اما این عموما بیشترین چیزی است که شما با آن در جهانطراحی وب سایت روبه رو خواهید شد. این لیست بیشتر شبیه چیزی هست که شما در توصیف شغلی یا یک رزومه می بینید و به طور کلی شما در دنیای وب با یک لیستی از زبان برنامه نویسی مواجه می شوید. با ما همراه باشید تا زبان های برنامه نویسی وب را معرفی کنیم و به تفاوت های بین زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت ها بپردازیم:

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

  • html
  • php
  • asp .net
  • javascript
  • css
  • java
  • python
  • actionscript

 

زبان برنامه نویسی html

نوع: زبان نشانه گذاری، نه زبان برنامه نویسی

Html زبانی جهت ساخت صفحات وب است. هنگامی که شما منبع یک صفحه وب را می بینید شما در حال دیدن html هستید.  html ساختار یک سند xml هست که به معنی آن هست که برای شخصی که آن را میخواند و میفهمد، قابل درک و آسان است. اگر قصد انجام هر کاری در اینترنت را دارید باید حداقل درکی از html را به دست اورید. بهترین مکان برای این امر (و تقریبا هر تکنولوژی وب) وب سایت W3 Schools website است. در حالی که عمیقا به آن وارد نمی شوید، این منبع شما را با تمام تکنولوژی های وب آشنا می کند و استانداردهای وب را توسعه می دهد. بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل کنید که دستور العمل های این وب سایت به روز هست و نشان دهنده عملکرد عالی آن است.

زبان برنامه نویسی Php

نوع: Server side interpreted، اسکریپت، زبان (کامپایل نشده)

php (php مخفف  Hypertext Preprocessorبه معنی پیش پردازنده ابر متن) زبانی است  که به کد html می تواند متصل شود.  در یک فایل html با php  شما می توانید با استفاده از تگ های خاص حالت زبان php را تغییر بدهید.

پی‌اچ‌پی یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است که برای طراحی وب سایت توسعه یافته‌است، اما می‌توان از آن به عنوان یک زبان عمومی هم استفاده‌ نمود.

Php زبانی خوب برای شروع توسط توسعه دهنده های وب برای یادگیری است زیرا زبانی اسان برای درک و شروع کار است و همچنین در بازار کار مفید است. بسیاری از سایتهای بسیار بزرگ و قابل توجه و قطعات نرم افزاری مانند ورد پرس، فیس بوک و موتورهای مدیا ویکی و ویکی پدیا در php توسعه یافته اند.

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

زبان برنامه نویسی Asp

نوع: Server side interpreted,اسکریپت، زبان (کامپایل نشده)

Asp (صفحه های سرور فعال) یک زبان در مجموعه زبانه ای برنامه نویسی مایکروسافت است. نحوه کار  و قابلیتهای آن شبیه به php است با این تفاوت اصلی که asp بر روی سرور ویندوز اجرا می شود و نه بر روی هر چیزی دیگری. البته کاربران پیشرفته تفاوت های بیشتری را بین این دو پیدا خواهند کرد، زیرا ASP یک ویژگی نسبتا منحصر به فرد دارد که می توانید زبان را تغییر دهید. به طور پیش فرض شما می خواهید VBScript را بنویسید، اما می توانید از ویژگیهای خاص زبان برای تغییر آن به JScript یا چندین نوع دیگر استفاده کنید.

زبان برنامه نویسی Javascript

نوع: زبان اسکریپت مبتنی بر کاربر

جاوا اسکریپت تنها زبان جاسازی شده در تمام مرورگرهای وب است. تعداد زیادی ویژگی دارد مانند ایجادمنوهای متحرک، محتوای پویا، ردیابی رفتار کاربر، درج مطالب حساس (تبلیغات) و بسیاری چیزهای دیگر.

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر سرویس گیرنده است که به این معنی است که پس از آنکه صفحه در دستگاههای کاربر (مشتریان) بارگیری شد، جاوا اسکریپت در کامپیوتر خود به عنوان بخشی از صفحه وب اجرا می شود. کاربران می توانند جاوا اسکریپت را غیرفعال کنند، اما این کار بسیار نادر است ، زیرا اینکه بتوانید بدون استفاده از جاوا اسکریپت در اینترنت امروز حرکت کنید خیلی سخت است.

زبان برنامه نویسی Css

نوع: یک زبان برنامه نویسی نیست توضیحات بصری را به HTML اضافه می کند.

Css  می تواند بخشی از HTML باشد، می توان آن را در یک سند اچ تی ام ال و یا در فایل شخصی نوشته تا بعدا به html doc اضافه شود. CSS برای ارائه سبک، توصیف بصری از چگونه به نظر رسیدن چیزها و مکانی برای قرار گرفتن اسناد HTML است. در عمل این زبان برنامه نویسی مکمل زبان html  است تا نقاط ضعف و ایراد های آن را برطرف نماید. با استفاده از زبان سی اس اس می توانید استایل طراحی وب سایت را یکبار تعریف کنید و سپس به صفحات مورد نیازتان اعمال کنید.

زبان برنامه نویسی Java

نوع: زبان سرور کامپایل شده با استفاده از یک ماشین مجازی.

جاوا توسط Sun Microsystems توسعه یافته است که از آن زمان به Oracle افزوده شده است. این زبان در روش های زیادی مشابه با C ++  است اما هدف اصلی این است که به طور کامل پلتفرمی اجرا کند که بتواند بر روی هر چیزی در هر نقطه اجرا شود. این تنها شیء گرایی نیست اما به شدت در اشیا کاربرد دارد. شما نمیتوانید جاوا کد را بدون آنکه در یک شیء باشد بنویسید. بر خلاف زبان های اسکریپت که تا کنون دیده ایم جاوا با bytecode وارد شده است تا بتوان آن را اجرا کرد.  جاوا زبان سختی برای برنامه نویسی و پیاده سازی اهداف است؛ به این معنی که به سطح بالاتری از استعداد نیاز دارید تا در آن برنامه بنویسید. جاوا با جاوا اسکریپت برابر نیست و به هیچ عنوان در تکنولوژی، پیاده سازی و استفاده با جاوا اسکریپت مشابه نیست. فقط نام این دو با هم مشابه است و گرنه هیچ چیز دیگری را به اشتراک نمی گذارند و نمی توانند جایگزین هم استفاده شوند.

 

زبان برنامه نویسی Python

نوع: Server side interpreted ، اسکریپت، زبان (کامپایل نشده)

پایتون یک زبان طرفدار سرور است که در توجه خود به فضای سفید منحصر به فرد است. در پایتون شما براکت ندارید در عوض، قفل های کد توسط  indentation  تعریف شده اند و خطوط با خطوط به پایان می رسند و نه  با یک کاراکتر خاص. این زبان توسط سایت های روزنامه و پروژه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و بر پایه CMS ellington می باشد.

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

زبان برنامه نویسی Actionscript

نوع: کامپایل زبان پلاگین اختصاصی.

ActionScript  زبان برنامه نویسی فلش است. این در طی سالها سه تکرار بزرگ داشته است که در حال حاضر به عنوان اکشن ۱ ۲ و ۳ به آن اشاره شده است. مخصوصا اگر شما تبلیغات می سازید، مهم است بدانید که چگونه در actionscript 2  یا ۳ پروژه را توسعه بدهید. به همین دلیل است که بسیاری از شبکه های آگهی فایل هایی که در actionscript 2 کد گذاری شده اند را قبول می کنند (زیرا آنها با سیستم های قدیمی تر سازگار هستند).

این موارد فقط تعدادی از زبان های برنامه نویسی هستند و این فقط شروعی برای کسانی است که می خواهند یک توسعه دهنده وب شوند اما  امیدوارم این اطلاعات برای افرادی که کمتر فنی هستند و نیاز به ارتباط با توسعه دهندگان نیز دارند، مفید باشد.

ترجمه از jonathanmccarver

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی یا ecommerce

حتما همه ی شما تاکنون واژه ی " ای کامرس " یا " فروشگاه اینترنتی " ecommerce  را شنیده اید و حداقل یک بار از فروشگاه های اینترنتی خرید نموده اید. اما هنوز خیلی از کاربران هستند که با ماهیت " ای کامرس " یا " فروشگاه اینترنتی " آشنا نبوده و یک سری اطلاعات جزئی از ای کامرس (electronic- commerce) دارند. بنابراین ما این جا هستیم تاراهنمایی برای خرید های امن شما  ازای کامرس یا فروشگاه اینترنتی  باشیم.

اغلب کسب و کارها این روزها برای مدیریت کردن آسان تر مشتریانشان از فروشگاههای اینترنتی برای عرضه محصولات خود استفاده میکنند،و خوب است که اگر شما هم برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی بهینه هنوز تصمیم گیری نکرده اید مقاله ی مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی را بخوانید تا شما هم با مهم ترین مزایایی که صاحبان فروشگاههای اینترنتی بهره مند میشوند آشنا شوید.

ای کامرس

ای کامرس e-commerce چیست؟

برای ای کامرس electronic- commerce (تجارت الکترونیکی) از گذشته تا کنون تعاریف متعددی ارائه شده است اما به ساده ترین زبان ممکن می توان گفت که علم تجارت الکترونیک به  انجام مبادلات تجاری از طریق شبکه‌های ارتباطی می پردازد.

تجارت الکترونیک بر پایه ی پردازش اطلاعات و انتقال الکترونیکی داده‌ها بنا شده است. تجارت الکترونیک یا ای کامرس فعالیت های گوناگونی از قبیل مبادله الکترونیکی کالاها و خدمات،‌ ارائه ی سریع مطالب دیجیتال، انتقال الکترونیکی وجوه، مبادله الکترونیکی سهام، بارنامه الکترونیکی، طرح های تجاری، طراحی و مهندسی مشترک، منبع یابی، خریدهای دولتی، بازاریابی مستقیم و خدمات پس از فروش و همچنین فعالیتهای عمومی تجاری مانند تبلیغات، آگهی، مذاکرات،‌ قراردادها و تسویه حساب ها را در بر می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی شاخه ای از تجارت الکترونیک (e-commerce) می باشد. در واقع فروشگاه اینترنتی یک وب سایتی است که محصولات و اطلاعات آن به صورت دسته بندی شده قرار گرفته است. شما با کلیک بر روی هر محصول می توانید مشخصات آن محصول را مشاهده نموده و در صورت لزوم آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.در ادامه  به توضیحی اجمالی در خصوص مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی از دید مشتریان میپردازیم.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی:

به دلیل اهمیت طراحی سایت فروشگاهی بارها و بارها در سایت وب یار در مورد مزایای طراحی سایت فروشگاهی برای صاحبان سایت صحبت نمودیم، حال می خواهیم مزایای طراحی سایت فروشگاهی را از دید مشتریان بیان کنیم:

1- داشتن سایت فروشگاهی باعث ایجاد نظم در کارها و کاهش ترافیک در خیابان ها و اتلاف وقت می شود

2- باعث کاهش آلودگی ها از جمله آلودگی صوتی، زیستی و جلوگیری از بیماری ها و مسمومیت ها می شود

3- با فروشگاه اینترنتی می توان اطلاعات کامل تر و جامع تری از محصولات به دست آورد. از جمله داشتن عکس، فیلم، جنس، مقایسه ی محصولات و…

4- با ثبت سفارس و خرید از فروشگاه اینترنتی می توان به موقع و سریع، کالای مورد نیاز خود را درب منزل تحویل گرفت

5- پرداخت پول به فروشگاه های اینترنتی ایمن تر بوده و بسته به نوع طراحی سایت فروشگاهی، می توان کالا را بعد از واریز پول به درگاه های بانکی، دانلود کرده و یا بعد از تحویل کالا در محل مورد نظر، پرداخت نمود.

اما برخی از مشتریان فروشگاههای اینترنتی معتقد هستند که فروشگاههای اینترنتی در کنار مزایایی که برای آن ها دارد دارای یک سری معایب نیز میباشد،نظر شما چیست؟؟ به نظر شما معایب خرید از  فروشگاههای اینترنتی چه چیزی میتواند باشد؟

معایب خرید از فروشگاه اینترنتی:

فروشگاه های اینترنتی در کنار مزایای زیاد خود، یک سری معایب جزئی هم دارند که رفته رفته به مرور زمان حل می شوند. یکی از مهم ترین این موارد امنیت است چون ممکن است طرف مقابل شما یک کلاه بردار باشد. بنابراین شما حتما باید قبل از خرید خود، در مورد فروشگاه تحقیقات لازمه را کرده باشید و سپس از آن خریداری نمایید از طرفی اگر کالایی که شما می خرید یک سری ایراداتی داشته باشد، آنگاه ممکن است فروشنده هیچ گونه تعهدی را قبول نکند. چیز دیگری که در مورد فروشگاه های اینترنتی می توان گفت این است که در اکثر مواقع، آن چیزی که ما در عکس محصول فروشگاه می بینیم با آن چیزی که در واقعیت است خیلی متفاوت دارد (بخصوص اگر بخواهیم لباس بخریم). اما ما با استفاده از یک سری استاندارد ها می توانیم تشخیص دهیم که کدام فروشگاه اینترنتی ایمن بوده و از آن خرید نماییم، که در ادامه به تفصیل بیان شده اند.

نکات امنیتی فروشگاه اینترنتی:

1- نماد اعتماد الکترونیک:

نماد اعتماد الکترونیک یک گواهینامه دیجیتال از طرف وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی ایران می باشد. برای به دست آوردن این نماد باید شرایط و مدارک موردنیاز از فروشگاه اینترنتی فراهم گردد. اگرفروشگاه اینترنتی از این نماد استفاده می کند باید دقت شود که این نماد قلابی نبوده و معتبر می باشد.

2- امکان پرداخت در محل COD:

اگر فروشگاه اینترنتی بخواهد برای ارائه ی محصولات خود از پست استفاده نماید، نیاز به اهداء مدارک کافی به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران دارد. پس اگر فروشگاه اینترنتی با پست کار می کند دلیل بر امین و صداقت آن در کار می باشد.

3- شهرت فروشگاه اینترنتی:

فروشگاه اینترنتی که در تلویزیون، رادیو، روزنامه و… تبلیغات انجام می دهد، نمی تواند به راحتی کلاه برداری کند. چون برای تبلیغات در تلویزیون باید مدارک موثقی از شرکت یا فروشگاه اینترنتی تهیه گردد. بنابراین فروشگاه اینترنتی که در همه ی سایت ها تبلیغ می کند، اهداف بلندتری از کلاه برداران دارد.

4- روش تماس با فروشگاه اینترنتی:

یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید داری آدرس مشخص، شماره تلفن ثابت و همراه و آدرس ایمیل باشد که در اسرع وقت نیاز های مشتریان را بر طرف نماید.

اگر هر کدام از موارد فوق را رعایت فرمایید، می توانید نزد کاربران خود قابل اعتماد تر بوده و آمار بازدید بیشتری داشته باشید. همین فرآیند سبب بهبود سئو سایت فروشگاه اینترنتی شما شده و کسب و کارتان رونق می یابد.

نتیجه گیری مقاله اهمیت فروشگاه اینترنتی

تا این جای کار شما با مهم ترین مزایای فروشگاه اینترنتی و هم چنین برخی از معایب آن که ممکن است مشتریان سایت شما را  نسبت به خرید از فروشگاه شما دچار شک کند پرداختیم،پس از این جای کار به بعد اگر تصمیم به داشتن فروشگاه اینترنتی بهینه و افزایش فروش و کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی خود را دارید باید طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به دست افراد متخصص بسپارید.

بررسی فهرست برترین نرم افزار های طراحی سایت در سال 2018

آیا شما قصد انجام طراحی سایت خود را دارید؟ آیا به دنبال یک نرم افزار مناسب برای انجام این کار هستید؟در این بخش از مقالات شرکت نوپرداز من لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی سایت را که می توانید از آن ها استفاده کنید، قرار داده ام.

نرم افزار طراحی سایت Dreamweaver

Dreamweaver 

Adobe Dreamweaver یک نرم افزار طراحی سایت محبوب است که به طور گسترده ای توسط توسعه دهندگان وب و طراحان استفاده می شود.

این یک ویرایشگر WYSIWYG است (آنچه شما می بینید چیزی است که شما دریافت می کنید) که به این معنی است: هنگامی که شما در حال طراحی سایت در Dreamweaver هستید، تمام برنامه های موجود در پس زمینه برای شما کار می کنند.

مزایای اصلی Dreamweaver عبارتند از:

  • یک محیط دستی برای نوشتن و ویرایش HTML، جاوا اسکریپت و هر کدام از انواع دیگر کد ها
  • محیط طراحی برای طرح بندی صفحات بصری، ویرایش تصویری و توسعه نرم افزار
  • نمایش زنده از آنچه سند شما در مرورگر ظاهر می شود نمایش می دهد و به شما اجازه می دهد با سند ارتباط برقرار کنید
  •  عناصر HTML را می توانید به طور مستقیم ویرایش کنید و پیش نمایش آن را فورا ببینید.

نرم افزار طراحی سایت Google Web Designer

طراحی سایت Google Web Designer 

Google Web Designer یک نرم افزار طراحی سایت پیشرفته است که به شما امکان طراحی و ساخت صفحات HTML5 و سایر محتوای وب را با استفاده از رابط بصری و کد یکپارچه می دهد.

مزایای اصلی Google Web Designer عبارتند از:

  • ایجاد محتوا با استفاده از ابزارهای طراحی، متن و اشیاء 3D، و نیز شما می توانید اشیاء و رویدادهای انیمیشن را در یک جدول زمانی ایجاد کنید.
  • ایجاد فایل های CSS، جاوا اسکریپت، و XML و امکان تکمیل خودکار کد که باعث می شوند که کدنویسی شما راحت شده و خطا ها نیز کاهش یابند.
  • استایل دادن به محتوا برای صفحه نمایش های با اندازه های مختلف با استفاده از ابزار طرح بندی واکنش گرا Google Web Designer
  • سند نهایی خود را به راحتی با HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت انتشار دهید.
  • استفاده از یک کتابخانه که به شما اجازه می دهد گالری تصاویر، فیلم ها، نقشه ها و سایر انواع توابع را به سایت های خود اضافه کنید.

نرم افزار طراحی سایت Rapidweaver

طراحی سایت Rapidweaver 

RapidWeaver یک نرم افزار طراحی سایت برای توسعه دهندگان مک است. کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

مزایای اصلی RapidWeaver عبارتند از:

  • به راحتی وب سایت، وبلاگ یا نمونه کارها را بسازید.
  • ایجاد وب سایت برای تلفن همراه
  • کد نویسی مورد نیاز نیست
  • مناسب برای مبتدیان
  • کد های متناسب با اصول سئو

نرم افزار طراحی سایت KompoZer

نرم افزار طراحی سایت KompoZer 

یکی دیگر از ابزار های ساده برای طراحی سایت KompoZer نام دارد. 

مزایای اصلی KompoZer عبارتند از:

  • امکان انتخاب رنگ ها به صورت پیشرفته
  • فقط یک پنجره در صفحه نمایش شما باز خواهد شد و از طریق آن می توانید چندین سند را ویرایش کنید.
  • به راحتی می توانید استایل های خود را ایجاد کرده و به سند های خود اتصال دهید.
  • توانایی ارتباط با اعتبار سنجی HTML W3C از داخل KompoZer

نرم افزار طراحی سایت Coffee Cup

طراحی سایت Coffee Cup 

یک ابزار طراحی سایت محبوب که به شما اجازه می دهد به سرعت صفحات وب سایت مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

مزایای اصلی Coffee Cup عبارتند از:

  • استفاده از تم های وب سایت برای ساخت سریع وب سایت خود
  • امکان سازماندهی کامل وب سایت
  • شامل تعداد زیادی از عناصر مانند منو، پاورقی یا هدر است که در سراسر صفحات استفاده خواهند شد.
  • تکمیل کد ها به صورت خودکار

نرم افزار طراحی سایت Net Objects

طراحی سایت Net Objects 

Net Objects یک نرم افزار طراحی سایت مدرن و قدرتمند است.

مزایای اصلی Net Objects عبارتند از:

  • ساخت یک وب سایت به راحتی با کشیدن و رها کردن (بدون نیاز به برنامه نویسی)
  • فروش محصولات به صورت آنلاین
  • ادغام با تمام درگاه های پرداخت آنلاین
  • ادغام با گوگل آنالاتیککتابخانه آنلاین از قالب های رایگان، عکس ها، و...

نرم افزار طراحی سایت macaw

سایت macaw 

Macaw نیز یکی از ابزار های طراحی وب سایت معروف به شمار می آید.

مزایای اصلی Macaw عبارتند از:

  • وب سایت ها واکنش گرا هستند.
  • از فونت های وب استفاده کنید یا از فونت های سیستم مانند قبل استفاده نکنید.
  • سبک های مختلف 
  • پیش نمایش به صورت ریموت
  • می توانید اسکریپت ها را به آسانی اضافه کنید

نرم افزار طراحی سایت Open Element

طراحی سایت Open Element 

openElement یک برنامه قدرتمند و بصری برای برنامه نویسی وب برای طراحان وب و توسعه دهندگان است.

مزایای اصلی openElement عبارتند از:

  • پشتیبانی از HTML5، CSS3، طراحی جی کوئری و واکنش گرا
  • استفاده از قالب های آماده

نرم افزار طراحی سایت Freeway

نرم افزار طراحی سایت Freeway 

Freeway یک ابزار طراحی سایت محبوب برای مک است.

مزایای اصلی Freeway  عبارتند از:

  • ایجاد سریع وب سایت های واکنش گرا
  • طرح اولیه خود را به محتوای تعاملی برای وب تبدیل کنید
  • دارای امکانات فروشگاه اینترنتی
  • ایجاد محتوا برای خبرنامه ها

امیدوارم که فهرست برترین نرم افزار های طراحی سایت در سال 2018 برای شما مفید بوده باشد. آیا شما از ابزارهای دیگری نیز استفاده کرده اید؟ آن را در زیر با ما در میان بگذارید.

ترجمه از سایت pickaweb

بررسی 25 نکته طراحی سایت حرفه ای

هر بازاریابی می داند که ترافیک ورودی به وب سایت آن ها چقدر است چون تمامی این اطلاعات در آنالاتیک قابل مشاهده است. اما دقیقا مشخص نیست که بعد از آن چه روی خواهد داد. باید بگویم که عوامل بسیاری وجود دارند که در این امر دخیل هستند. حتی بعد از انجام طراحی سایت حرفه ای برای بیش از هزار مشتری برای ما درک این که چه چیزی بهتر است، آسان نیست. در این مقاله به بررسی 15 نکته طراحی سایت حرفه ای پرداخته ایم که ارزش هر بازدیدکننده را برای سایت شما مشخص خواهد نمود. 

توجه به طرح و ساختار وب سایت

یک وب سایت شامل دو چیز است: کانتینر و محتوا. کانتینر نیز شامل دو چیز است: ساختار و سبک. بیاید اولین نکته رو بررسی کنیم. این نکات درباره ساختار و طرح بندی وب سایت شما می باشند.

قدرت نفوذ سلسله مراتب بصری سایت

هر صفحه سایت یک سلسله مراتب بصری دارد. اگر شما با این مفهوم آشنا نیستید، تعریف ما این است:

سلسله مراتب بصری به ترتیب، اندازه، رنگ و کنتراست عناصر بصری اشاره دارد. این نوعی تعیین کننده نسبی و منظم است که توسط چشم انسان دیده می شود.

طراحان وب سایت از سلسله مراتب بصری استفاده می کنند تا نظر بازدیدکننگان وب سایت را به مهم ترین عناصر جلب کنند. طرح بندی سایت شامل موقعیت (بالا یا پایین صفحه)، اندازه (بزرگ یا کوچک)، تصاویر (ویدئو، تصاویر، آیکون ها) و کنتراست (رنگ و فضای سفید) می شود.

جنبه های ترکیبی اثر آنها را افزایش می دهد. همه ویدیوهای بزرگ که در بالای صفحه قرار دارند را می بینند. تعداد کمی از مردم متون با کنتراست پایین در اطراف تصاویر را مشاهده می کنند. 

در واقع سلسله مراتب بصری پاسخ به این سوال است که چرا چشم شما صفحات خاصی را در اینترنت دنبال می کند. هنگامی که شما از آن ها استفاده می کنید توجه مخاطبان به یک سری از پیام های شما جلب می شود.

از یک عنوان توصیفی و متمرکز استفاده کنید

عنوان موجود در بالای صفحه اصلی (و هر صفحه دیگری) توصیفی است یا خیر؟ اگر نه، بازدیدکننده ممکن است قادر به پاسخ دادن به اولین سوال خود نباشد: "من در جای مناسب هستم؟"

این نیز یک فرصت برای استفاده از یک عبارت کلیدی هدف و نشان دادن ارتباط است. بسیاری از مدیران وب سایت ها از عبارات هوشمندانه و مبهم برای عنوان سایت خود استفاده می کنند، اما باید این را بدانیم که عنوان وب سایت هر چقدر شفاف تر و واضح تر باشد، بهتر است.

به جای نوشتن یک عنوان فانتزی و مبهم، کسب و کار خود را توصیف کنید. بهتر است شرکت یا کسب و کار خود را توصیف کنید.

عنوان در طراحی سایت حرفه ای 

البته امروزه صفحه نمایش های مختلفی وجود دارند ولی چیزی که مهم است این است که اغلب کاربران بیشتر وقت خود را در بالای صفحه سایت شما صرف می کنند. این بدان معنی است که شما بایستی اطلاعات مهم و اهداف ضروری خود را در بالای صفحه سایت قرار دهید.

همه دکمه های فراخوان سایت را در بالا صفحه قرار ندهید

بازدیدکنندگان ممکن است وقت بیشتری را در بالای صفحه سایت باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها آماده انجام اقدامی هستند. اغلب دکمه های فراخوان (calls to action) در پایین صفحه قرار دارند. هنگامی که Chartbeat بیست و پنج میلیون بازدید را تجزیه و تحلیل کرد، متوجه شدیم که اغلب تعاملات در بخش های پایینی روی داده است. یک نکته ای که در رابطه با مطالعات Chartbeat وجود دارد این است که آن ها عمدتا روی وب سایت های خبری تمرکز دارند که بسیار متفاوت از وب سایت های بازاریابی است.

درست است که محتوا بالا صفحه بیشتر قابل مشاهده است، اما لزوما مکانی برای قرار دادن دکمه های فراخوان شما نیست. پس سعی کنید دکمه های فراخوان وب سایت خود را در جایی قرار دهید که فکر می کنید بیشترین علاقه مندی را در مخاطب ایجاد می کند.

با پاسخ دادن به همه سوالات بازدیدکنندگان صفحه بلندی را ایجاد کنید

پیکسل های بیشتر به معنای فضای بیشتر برای پاسخ به سوالات، اعتراضات است. اگر بازدیدکننده پاسخ یک سوال مهمی را پیدا نکند، می تواند به سادگی صفحه را به سمت پایین حرکت دهند. هنگامی که آنها راضی هستند، به سادگی روند مطالعه صفحه متوقف خواهد شد.

موثرترین صفحات برای فروش از گفت و گو های فروش استفاده می کنند. هرگز پاسخ دادن به سوالات مشتریان را متوقف نکنید.

یک چیز را در یک زمان نمایش دهید

"من طرح های تمیز و مدرن را دوست دارم". این همان چیزی است که بیشتر مشتریان ما هنگام شروع پروژه های طراحی سایت حرفه ای به ما می گویند. اغلب آن ها به عنوان مثال به وب سایت اپل اشاره می کنند. 

بازدیدکنندگان درهم ریختگی سایت را دوست ندارند. ما فضای سفید را دوست داریم. به عبارت دیگر، ما پیچیدگی تصویری کم را دوست داریم.

در سال 2012 گوگل تحقیقاتی انجام داد درباره این که چه وب سایت هایی از نظر بازدید کنندگان زیبا به نظر می آیند. آن ها فهمیدند که طرح های پیچیده تر به احتمال زیاد به عنوان زیبایی در نظر گرفته نمی شوند. 

بنابر این پیچیدگی و درهم ریختگی صفحات سایت خود را از بین ببرید. در هر پیمایش اسکرول تمرکز خود را روی یک یا دو عنصر هدف قرار دهید.

از طرح های استاندارد استفاده کنید

مطالعات گوگل نشان داده است که prototypinality بالا با درک زیبایی سایت مرتبط است. (prototypinality به معنی اندازه گیری نحوه نمایش یک شی از یک دسته است.) هر چیزی که خارق العاده باشد باعث زیبایی وب سایت شما نخواهد شد. یک سایت حرفه ای که از استاندارد ها تبعیت کند، احتمال بیشتر دارد که بازدیدکنندگان آن را دوست داشته باشند. سایت هایی که زیباتر هستند، prototypinality و پیچیدگی بصری کم دارند. آنها ساده و تمیز هستند.

اما منظور از استاندارد چیست؟ وب سایت های حرفه ای و استاندارد با prototypinality بالا شامل موارد زیر است:

  • لوگو در بالا و سمت چپ سایت
  • ناوبری افقی در هدر
  • نوار جستجو در بالای صفحه
  • آیکون های اجتماعی در پایین صفحه
  • طراحی واکنش گرا برای موبایل

استفاده از بلوک ها در صفحات سایت

اغلب وب سایت های بازاریابی مدرن، به ویژه صفحات فروش، شامل بلوک هایی در صفحه سایت هستند. در واقع در هر ردیف محتوا مشخصی وجود دارد که اغلب با یک تصویر در یک سمت و یک متن در سوی دیگر، تکمیل شده اند. کورت کروس، یک مدیر خلاق، نقطه عالی را را در این مورد ارائه داد. تغییر رنگ پس زمینه یک راه عالی برای نشان دادن تغییر نوع محتوا سایت به بازدیدکنندگان است. 

هنگام انتخاب رنگ پس زمینه برای بلوک های صفحه، به خوبی فکر کنید. اگر بلوک ها پس زمینه تاریک داشته باشند، بازدیدکننده ممکن است فکر کند که بلوک را پیمایش کرده است و پیمایش خود را متوقف کند.

از اسلایدر های چرخشی دوری کنید

اسلایدر ها محبوب هستند و بازدیدکنندگان آن ها را دوست دارند. اما با نمایش آن ها در صفحه اصلی ممکن است بازدیدکنندگان فقط اسلاید اول شما را ببینند. مطالعات بسیاری در این مورد انجام شده است که به همین نتیجه می رسند. پیام هایی که در اسلایدهای بعدی مشاهده می شود کمتر دیده می شوند و نرخ کلیک روی آن ها کمتر است.

پس چه کار کنیم؟

اسلاید های سایت را دسته بندی کنید به طوری کهبازدید کننده می تواند هر کدام را با پیمایش به پایین صفحه ببینید. این کار درصد نمایش بیشتری را به دنبال خواهد داشت. 

تصاویر

بیاید به سراغ عناصر بصری برویم. این راهنمایی های ویژه مربوط به تصاویر در طراحی سایت حرفه ای است.

استفاده از تصاویر مردم

چهره ها یک تصویر منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمانی که ما متولد شدیم، ما به چهره ای بیشتری نگاه می کنیم. قدرت مغناطیسی تصاویر مردم در طراحی سایت بسیار مفید است.

تصاویر چهره مردم 

نه تنها به چهره های جلب توجه، آنها با تبدیل تبدیل می شود. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp، نتایج چهره و توصیفات در صفحه فروش را افزایش داد.

نه تنها تصاویر مردم در جلب توجه نقش موثری دارند بلکه سبب تغییرات زیادی نیز می شوند. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp نشان داد که استفاده از چهره در صفحات سایت درصد فروش را افزایش داد. 

از عکس های واقعی مردم استفاده کنید، نه تصاویر ساختگی

تحقیقات اخیر نشان داده است که بازدیدکنندگان بیشتر به تصاویر واقعی علاقه مند هستند تا تصاویر پولی و ساختگی.

تصاویری با کیفیتی که با پرداخت هزینه برای شما تهیه می شود زیبا هستند اما بازدیدکنندگان بیشتر دوست دارند واقعیت را ببینند. آنها ترجیح می دهند افراد واقعی را ببینند که در شرکت کار می کنند.

از چهره ها به عنوان نشانه های بصری استفاده کنید

عکس های مردم به شما یک فرصت ویژه برای هدایت توجه بازدید کنندگان می دهد. یک پدیده معروف:"شما به جایی نگاه می کنید که آن ها نگاه می کنند."

این یک مطالعه معروف با چهره کودک است. هنگامی که کودک به دوربین نگاه می کند، بازدیدکنندگان به کودک نگاه می کنند. وقتی کودک به این تیتر نگاه می کند، بازدیدکنندگان به این تیتر نگاه می کنند.

سایت بصری 

استفاده از فلش به عنوان نشانه های بصری

چهره می تواند توجه افراد را جلب کند، اما آن ها تنها راه کنترل چشم های بازدید کنندگان شما نیستند. استفاده از یک فلش کوچک کشیده شده ممکن است حتی بیشتر موثر باشد.

فلش در سایت طراحی سایت حرفه ای فلش 

در این مطالعه ردیابی چشم توسط CXL متوجه شدیم که استفاده از یک فلش ساده برای دیدن یک عنصر صفحه قدرتمندتر از روش بالا بود.

استفاده از رنگ ها برای جلب توجه بازدیدکنندگان

رنگ ها سبب برقراری ارتباطات عاطفی می شوند (قرمز فوری است، آبی آرام است) و آنها بخشی از استانداردهای یک برند هستند. رنگ ها فرصت هایی برای جلب نظر چشم انداز بازدیدکنندگان به دکمه های فراخوان ایجاد می کنند. 

رنگ سایت 

مطالعه توسط Eyequant در مورد قدرت رنگ و روشنایی این موضوع را تایید می کند.

ناوبری و لینک های سایت

اکنون به توصیه هایی درباره ناوبری سایت، منو ها، دکمه ها و لینک ها می پردازیم که سبب حرکت بازدیدکنندگان در وب سایت شما می شوند.

ناوبری توصیفی

ناوبری همیشه یک جلوه بصری برجسته در وب سایت است. بازدیدکنندگان معمولا در سربرگ سایت آن ها را بررسی می کنند. هر چیزی که در ناوبری وجود دارد از جمله منو های شما به احتمال زیاد مشاهده خواهند شد. هنگامی که شما مانند هزاران یا میلیون ها سایت دیگر از روش های عمومی ناوبری سایت استفاده می کند شانس این را از دست خواهید داد که به بازدیدکنندگان خود بگویید شما چکاری می کنید. به دو مثال زیر دقت کنید:

ناوبری سایت 

سعی کنید با استفاده از بهترین روش ناوبری، به بازدیدکنندگان خود کمک کرده و رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید.

آیتم صفحه اصلی سایت را در سمت راست قرار دهید

پیوند صفحه اصلی سایت خود را در سمت راست قرار دهید و نگران سایر آیتم های منو نباشید. این شایع ترین مکان برای آن است، بنابراین بازدیدکنندگان انتظار دارند که آن را پیدا کنند. 

هنگام لینک دادن از صفحات سرویس های خود به بخش وبلاگ مراقب باشید

هنگامی که بازدیدکننده ای در بخش سرویس سایت شما قرار دارد هدف شما تبدیل او به مشتری است. لینک دادن به صفحات وبلاگ می تواند باعث حواس پرتی و از دست رفتن فرصت شما شود. پس باید هنگام لینک دادن به بخش های مختلف وبلاگ مراقب باشید. 

مراقب لینک دادن به وب سایت های دیگر باشید

لینک دادن به وب سایت هایی که باعث می شوند مخاطب به اهداف خود دست پیدا کند کار مناسبی است که اغلب در صفحات وبلاگ شاهد استفاده از آن ها هستیم. اما در صفحات سرویس و در صفحه اصلی باید هنگام لینک دادن به سایت های دیگر مراقب باشید. بهتر است قبل از دادن هر لینک خارجی از خود بپرسید آیا واقعا می خواهید بازدید کنندگان بر روی آن لینک کلیک کنند؟ آیا به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید؟

از قرار دادن آیکون شبکه های اجتماعی در هدر سایت خود اجتناب کنید

قطعا قرار دادن آیکون های رنگی شبکه های اجتماعی در هدر سایت شما برای اهداف شما مناسب نیست. اگر مخاطبان شما روی هر کدام از این آیکون ها کلیک کنند در وب سایتی وارد می شوند که می تواند حواس آن ها را کامل پرت کند و ممکن است دیگر به وب سایت شما باز نگردند.

بهتر است آن ها را در بخش پایین وب سایت خود قرار دهید مانند مثال زیر:

شبکه های اجتماعی سایت  

نوشتن محتوا سایت

بیایید درباره کلمات صحبت کنیم. در اینجا چند نکته برای نوشتن عنوان سایت، زیرنویس ها و متن بدنه سایت قرار داده شده است.

عنوان های معنی دار را بنویسید

مطالب نامناسب در همه جا هستند آنها اغلب بزرگ و بی فایده هستند، شما باید به دنبال چیزهایی باشید که کوچک اما مفید هستند.

اطمینان حاصل کنید که مطالب بزرگ برای بازدید کننده معنی دار و مفید هستند. اگر به مثال زیر دقت کنید متوجه منظور من خواهید شد.

عنوان سایت 

اجتناب از پاراگراف های بلند و طول خط طول

پاراگراف های طولانی و بلوکی با بهترین شیوه های نوشتن محتوا در دنیای دیجیتال سازگار نیستند. شکستن پاراگراف های طولانی به سادگی باعث می شود محتوا را آسان تر بخوانید. به عنوان یک قاعده کلی، نباید پاراگراف هایی را با بیش از 3-4 خط نوشت.

از اصطلاحات مخصوص دوری کنید و از کلمات ساده استفاده کنید

هر چقدر خوانایی وبسایت بیشتر و راحت تر باشد، می تواند آن وب سایت موفق تر باشد. استفاده از جملات بلند و کلمات فانتزی کار را برای بازدید کنندگان مشکل خواهد کرد. این خوب نیست. بهتر است از کلمات معمولی که بازدیدکنندگان انتظار دارند استفاده کنید

به جدیدترین سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید

آن ها سوالاتی را مطرح کرده اند. کار اصلی وب سایت شما این است که به سوالات آن ها پاسخ دهید. هر سوال بدون جواب یک فرصت از دست رفته برای ایجاد اعتماد است. سوالات بدون جواب می تواند سبب این شود که بازدیدکنندگان وب سایت شما را ترک کنند. 

مدارک و شواهد اجتماعی را به سایت خود اضافه کنید

شواهد نشان داده اند که ارائه دادن مدارکی که نشان می دهد دیگران شما را انتخاب کرده اند می تواند شرکت شما را در معرض انتخاب توسط افراد دیگر نیز قرار دهد. به بازدیدکنندگان خود اثبات کنید که شرکت شما قانونی است. در واقع این شواهد هستند که از ادعا های بازاریابی شما حمایت می کنند.

بهینه سازی فرم های ثبت نام کاربران

هنگامی که فرم ثبت نام کاربران خود را طراحی می کنید، آن را قابل مشاهده قرار دهید و به مخاطبان خود بگویید که با انجام ثبت نام چه چیزی را دریافت خواهند کرد. همچنین برای اثبات شرکت خود می توانید از مشترکان معروف خود و گواهینامه های حرفه ای خود را نام ببرید.

برگرفته از سایت orbitmedia