طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی سایت خبری

امروزه اغلب خبر گزاری های معروف در دنیا مانند BBC و CNN علاوه بر استفاده نمودن از ابزار های رسانه ای که در اختیار دارند نسبت به طراحی وب سایت اختصاصی نیز اقدام کرده اند. شما می توانید باطراحی سایت خبری خدمات زیادی را از طریق اینترنت به مخاطبان خودتان ارائه نمایید و همچین مخاطبان بیشتری را به سوی خبر گذاریتان جذب نمایید. از جمله روش های جذب مخاطب استفاده از خبر نامه ها در وب سایت خبری است که با استفاده از آن می توانید روزانه تعداد زیادی بازدید کننده را به سمت سایت خود جذب نمایید. از طرفی دیگر استفاده از یک وب سایت خبری قطعا می تواند بر افزایش اعتماد شما نزد مردم نیز بیافزاید. سایت خبر گزاری فارس و همچنین سایت خبری ایسنا از جمله سایت های معروف در بین سایت های خبری می باشند که با بهره بردن از یک وب سایت خوب امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود گذاشته اند. اما در طراحی سایت های خبری نکاتی وجود دارند که بایستی به آن ها توجه ویژه داشت.

نکات با اهمیت طراحی سایت خبری

شاید با اهمیت ترین چیزی که در وب سایت های خبری مورد نیاز می باشد، یک فضای سی پنل مناسب است. محیطی که در آن امکان افزودن، ویرایش و یا حذف سریع مطالب وجود داشته باشد و کار با آن نیز سخت نباشد. کارمندان مراکز خبری می توانند با استفاده از محیط سی پنلی که در اختیار آن ها قرار داده می شود، به راحتی تغییرات مورد نیاز خود را بر روی وب سایت انجام بدهند. از جمله ویژگی های مهم وب سایت های خبری سرعت سایت و مباحث امنیتی آن می باشد، مخصوصا این که اخیرا گوگل و موجور های جستجو اهمیت ویژه ای را برای سرعت وب سایت ها و رتبه بندی آن ها بر اساس سرعت قائل شده اند.

وب سایت خبری شما باید سرعت لود خوبی داشته باشد تا کاربران از وب سایت شما استقبال کنند. همچنین امنیت بالا و استفاده از رمز نگاری های پیشرفته از جمله مباحث تخصصی است که بایستی هنگام طراحی سایت خبری خود به آن توجه داشته باشید. طراحی سایت های خبری، نیازمند مشاوره با افرادی کاردان و متخصص در این زمینه است و توصیه می کنیم با شرکت های طراحی سایت که سابقه کاربری خوبی در این زمینه دارند وارد همکاری شوید. همچنین استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت های خبری می تواند سبب افزایش بازدید کننده ها از وب سایت خبری شما از سریق موتور های جستجو مانند گوگل گردد. متخصصان شرکت نوپرداز در راستای کسب رضایت مشتریان آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت های خبری به مشتریان محترم هستند.

دلایل استفاده از سایت خبری

  • اعتماد مردم نسبت به وب سایت شما بیشتر خواهد شد
  • گسترش مخاطبان شما و دسترسی از نقاط دور با استفاده از اینترنت 
  • بیشتر شدن تاثیرات تبلیغات شما به دلیل افزایش مخاطبان 
  • اصلاح آنی مشکلات نگارشی و صفحات مختلف
  • کاهش هزینه های تبلیغاتی و اضافی
  • تبادل اطلاعات سایت با سریع ترین روش ممکن
  • افزایش بازدید کنندگان و اعضای خبرنامه
  • دسترسی راحت تر بازدید کنندگان به خبر های شما
  • ایجاد یک تبلیغ همیشگی و پایدار برای وب سایت خبری شما
  • توسعه خبرگذاری شما به یک فضای نامحدود و پر مخاطب
  • افزایش فضای رقابت از یک شهر به فضای نامحدود اینترنت

ویژگی های صفحات سایت خبری

  • طراحی صفحه کنترل پنل برای مدیر با کلیه امکانات
  • طراحی صفحه ارسال و ویرایش خبر ها
  • طراحی صفحه مدیریت سرویس های خبری
  • طراحی صفحه ارائه گزارش ها
  • طراحی صفحه مدیریت آرشیو خبر ها
  • طراحی صفحه ساخت خبر نامه
  • استفاده از جدید ترین متد های طراحی سایت های خبری و سئو آن ها 
  • طراحی صفحه ارتباط با ما 

برترین سایت های خبری دنیا

  • سایت خبری CNN متعلق به کشور آمریکا
  • شبکه خبری BBC متعلق به کشور بریتانیا
  • سایت خبری فرانس 24 وابسته به کشور و دولت فرانسه
  • شبکه خبری فاکس نیوز وابسته به ایالات متحده آمریکا
  • سایت خبری پرس تی‌ وی وابسته به جمهوری اسلامی ایران

برترین سایت های خبری ایران

  • سایت خبری تابناک 
  • خبر گزاری فارس 
  • سایت خبر آنلاین 
  • وب سایت خبری عصر ایران 
  • سایت خبر گزاری مهر
  • سایت خبری افکار
  • سایت رجا
  • وب سایت فرارو
  • سایت خبری فردا
  • سایت خبرگذاری مشرق

نکات هنگام طراحی سایت خبری

سایت‌های خبری ازجمله پربازدیدترین سایت‌ها به شمار می‌روند. دلیل این موضوع اهمیت عمل اطلاع‌رسانی است و از طرف دیگر نیاز جامعه به دریافت جدیدترین اخبار از اینترنت بسیار حائز اهمیت بوده است. قطعاً با توجه تعداد افراد آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، سایت‌های خبری در صورتی که طراحی مناسبی ( UI و UX )داشته باشند و محتوای مفیدی در آن سایت تولید شود می‌توانند مخاطبان قابل توجهی را به خود جذب نمایند. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که طراحی سایت خبری خود را به تیم حرفه ای رویال بسپارید کاربران اینترنتی ترجیح می‌دهد که خبر را به‌صورت بروز و لحظه‌ای دریافت کنند و این موضوع باعث می‌شود که کاربران تمایل خاصی به وب‌سایت‌های خبری داشته باشند. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، اهمیت طراحی سایت‌های مناسب خبری بیش از پیش شده است، همانطور که می‌دانید داشتن یک سایت خبری به تنهایی کافی نیست و باید نکات مرتبط با سئو و تجربه کاربری به‌صورت کامل در آن رعایت شوند تا نتیجه عالی حاصل گردد. رویال کد با در نظر گرفتن نکات حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و همچنین در نظر گرفتن سادگی، کاربردپذیری، سئو، امنیت، سرعت، مقیاس‌پذیری و سایر موارد پراهمیت در وب‌سایت‌های خبری، توانسته است امکانات بسیار عالی را در اختیار مدیران سایت‌های خبری و مشتریان قرار دهد



چگونه یک سایت خبری را به موفقیت برسانیم؟

موفقیت یک سایت خبری بر اساس تعداد مخاطب آن است و معیارهای مختلفی جهت بهبود کیفیت سایت‌های خبری وجود دارد. در مرحله اول، یک سایت خبری باید بتواند ترافیک مورد نیاز خود را از طریق موتور جستجو گوگل و یا ورودی مستقیم دریافت کند و سپس با طراحی مناسب و کیفیت محتوای خوب کاربران را در سایت حفظ کرده و آنها را تبدیل به کاربر وفادار نماید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت‌های خبری موفق اشاره می‌کنیم.



چیدمان و نحوه نمایش اطلاعات به کاربران :

در طراحی سایت‌ خبری نحوه نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با صرف کمترین زمان ممکن به اخبار موردنظر خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با موضوع را مطالعه نماید. نه تنها دستیابی به اطلاعات موردنظر در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار حائز اهمیت است.







سرعت مناسب لود شدن صفحات:

با توجه به بازدید نسبتاً بالایی که سایت‌های خبری دارند سرعت لود شدن صفحات بسیار مهم است و در طراحی سایت باید به آن توجه زیادی شود.



رعایت نکات امنیتی:

امنیت در همه وب‌سایت‌ها بسیار مهم است و نیز باید به نکات امینتی در زمان طراحی سایت خبری توجه شود .







بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو:

یک سایت اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و… اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. رویال کد نگاه ویژه‌ای به سئو سایت‌های خبری دارد و سایت‌های طراحی شده توسط تیم طراحی سایت رویال کد همواره در صدر نتایج گوگل قرار می‌گیرند و این موضوع می‌تواند کمک بسیار زیادی به سایت‌های خبری در جهت افزایش ترافیک و بازدیدکننده می‌کند.



تعریف سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگار:

قطعاً تعیین سطوح دسترسی مشخص بر اساس گروه‌های خبری و چیدمان‌های مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران سایت در سایت‌های خبری بسیار حائز اهمیت است





بهینه‌سازی شده برای موبایل ( رسپانسیو )

روز به‌روز کاربرانی که از موبایل و تبلت ها برای بازدید از وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند در حال افزایش است. لود شدن مناسب صفحات در موبایل و تلفن‌های هوشمند اهمیت بسیار بالایی دارد. وب‌سایت‌های خبری موفق در حال حاضر به دنبال لود شدن صفحات خود در تلفن‌های هوشمند نیز هستند و به این موضوع نیز اهمیت خاصی می‌دهند و تیم رویال کد سایت شما را به‌صورت کامل رسپانسیو به شما تحویل می‌دهد




نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : منبع، 

اهمیت سئو در طراحی وب سایت


نویسنده: 
تاریخ: 
دسته بندی: سئو
اهمیت سئو در طراحی وب سایت چیست؟4از 5براساس 69 رای

امروزه مردم در دنیای اینترنت اطلاعات مورد نظر خود را جستجو می کنند و به همین خاطر نیز شرکت شما نیاز به طراحی سایت دارد. بسیاری از کاربران قبل از خرید یک محصول ابتدا در وب سایت های مختلف آن را جستجو می کنند. بنابراین کسب و کار شما نیاز به طراحی وب سایتی دارد که در صفحات اول موتور های جستجو رتبه بندی شود. وب سایت ها نشان دهنده حضور آنلاین شرکت ها هستند و میزان احترام مشتریان به آن ها را نیز تعیین می کنند.

سئو سایت 

نتایج جستجو

طراحی وب سایت بسیار مهم است، اما چیزی که برای شما بیشترین سود را خواهد داشت این است که زمانی که افراد به جستجو می پردازند وب سایت شما به عنوان اولین نتایج جستجو به آن ها معرفی شود. به همین دلیل است که شما باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را طوری توسط موتور های جستجو رتبه بندی کنید که در اولین نتایج جستجو ها قرار بگیرند. به همین جهت باید از قوانین سئو و بهینه سازی سایت پیروی نمایید.

ارزش سئو چیست

طراحی وب سایت و سئو به نوعی با هم کار می کنند. برای صاحبان کسب و کار مختلف مطلع شدن از اهمیت سئو در طراحی وب سایت و ارزش های تبلیغاتی آن، بسیار سودمند خواهد بود. طراحی وب سایت با رعایت اصول سئو و بهینه سازی به احتمال زیاد سبب افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد. هر چقدر هم که یک وب سایت جذاب و خیره کننده باشد، اگر موتور های جستجو به خوبی آن ها را در نتایج به کاربران نشان ندهند، در حقیقت تعداد زیادی از بازدید کنندگان و احتمالا مشتریان جدید شما از دست خواهند رفت.

محتوا، کلمات کلیدی و لینک ها

محتوا صفحات وب سایت شما برای موفقیت در زمینه سئو بسیار ضروری است. به همین جهت در طی روال طراحی سایت بهتر است که طراح سایت از کسب و کار شما اطلاعات کافی را داشته باشد. این باعث می شود که لیستی از کلمات کلیدی مهم برای سایت شما در همان مراحل ابتدایی توسعه سایت توسط موتور های جستجو رتبه بندی شوند. اضافه کردن کلمات کلیدی به محتوا در هنگام طراحی صفحات وب سبب کاهش هدر رفتن زمان شما برای تغییر محتوا وب سایتتان خواهد شد.

ساخت لینک های معتبر از وب سایت های قدرتمند به وب سایت شما کمک می کند تا بتواند رتبه بهتری را از موتور های جستجو دریافت نماید. سئو یکی از مفاهیم بسیار مهم در طراحی وب سایت است و اگر سایتی با رعایت اصول سئو طراحی شود پس از مدتی کوتاه رتبه خوبی را از موتور های جستجو کسب نموده و مخاطبان زیادی به سمت وب سایت شما خواهند آمد.

مشخصات وب سایت هایی که موتور های جستجو آن ها را دوست دارند چیست؟

  • بهینه سازی موتور های جستجو طیف وسیعی از موارد شامل محتوا، کلمات کلیدی و برچسب های عنوان را شامل می شوند. اگر شما برای پیاده سازی سئو وب سایت خود از اطلاعات کافی برخوردار نیستید، می توانید با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای مشورت کنید.
  • موتورهای جستجو نیاز به محتوای مرتبط و اصلی همراه با عناصر بصری مناسب مانند فیلم ها و تصاویر دارند. موتورهای جستجو در پهنای باند بسیار زیاد سرمایه گذاری می کنند و سایت هایی که از طریق آن ها جستجو می شوند نیاز به منابعی کمتری دارند.
  • طراحان وب سایت، سایت های سازگار با سئو را ایجاد می کنند که می تواند توسط موتورهای جستجو سریع تر و آسان تر نشان داده شود. ناوبری مناسب سایت یکی از عواملی است که در بهینه سازی موتورهای جستجو اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که هدف موتورهای جستجو، افزایش قابلیت استفاده از وب است.
  • اطمینان حاصل کنید که سئو از همان اول به روند طراحی وب شما وابسته است. پس از گذشتن زمان قابل توجهی از طراحی سایت شما، اطمینان حاصل کنید که بازدید افراد از طریق موتور های جستجو از وبسایت شما مناسب بوده است. (استفاده از ابزار های سئو مانند ابزار گوگل وب مستر در این زمینه به شما اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد.)

طراحی بصری و رتبه بندی

طراحان وب خوب از اهمیت طراحی سایت های جذاب برای جستجوگرها مطلع هستند. سئو شما را قادر می سازد تا رتبه بندی بهتری برای سایت خود داشته باشید. هنگامی که کاربران محصولی را جستجو می کنند که در وب سایت شما موجود است، به محض تایپ کلمات کلیدی، می توانند آن را ببینند. برای شما مهم است که ترافیک بیشتری در وب سایت خود داشته باشید، زیرا افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است به مشتریان شما تبدیل شوند.

اهمیت سئو 

طراحی کلی

طراحی صفحه اصلی شما مهم است زیرا اولین تصور از وب سایت و کسب و کار شما است که بازدید کنندگان شما دریافت می کنند. طراحی خوب باید تاثیری مثبت در ذهن بازدید کنندگان داشته باشد. همیشه ایده ای خوب است که در آن یک صفحه اصلی تمیز و بدون هیچ مشکلی داشته باشید که بازدیدکنندگان به محض ورود، سایت شما را ترک نکنند. 

جنبه های دیگر طراحی سایت مانند اندازه تصاویر، ناوبری، کاربر و موتورهای جستجوگر، رنگ ها، و طراحی کلی را در نظر بگیرید. امروزه طراحی واکنش گرا یک مفهوم محبوب است، زیرا طراحی برای دستگاه های مختلف را نیز شامل می شود.

ترجمه از سایت ducttapemarketing

روش های طراحی صفحه نمونه کار های وب سایت


نویسنده: 
تاریخ: 
دسته بندی: توسعه وب سایت
مراحل طراحی صفحه نمونه کار های وب سایت4از 5براساس 53 رای

استفاده از نمونه کار های آنلاین در صفحات وب سایت شما می تواند به شما در جذب مشتریان بیشتر کمک کند و یک ابزار تبلیغاتی ارزشمند محسوب می گردد. صرف نظر از این که شما در حال ایجاد نمونه کارهای طراحی گرافیک یا نمونه کار طراحی وب سایت، هستید، در هر دو مورد اصول مشابهی استفاده می شود، که در ادامه به آن ها می پردازیم. اما در ابتدا سوالاتی وجود دارند که باید به آن ها توجه داشت:

  • چه آیتم هایی در نمونه کار های شما وجود دارند؟
  • روش های توصیف هر مورد از نمونه کارها چگونه است؟
  • آیا در طراحی سایت خود از پلتفرم های انعطاف پذیر و مفید استفاده می کنید؟
  • راه های بهینه سازی نمونه کارها برای بینندگان چیست؟
  • تاکتیک های شما برای ترویج کار چیست؟

شناسایی و اشتراک گذاشتن نمونه کارها

معمولا هنگامی که صحبت از انتخاب مواردی به عنوان نمونه کار می شود، کیفیت حرف اول را می زند. نمونه کارها نباید یک مخزن دیجیتالی از فایل های PSD روی هارد دیسک شما باشد بلکه یک نمایشگاه عمومی از بهترین چیز های شماست.

سعی کنید از نمونه کار های متفاوت در وب سایت خود استفاده کنید، به عنوان مثال به جای نمایش پنج وب سایت که برای پنج شرکت مختلف در زمینه محصولات ورزشی طراحی کرده اید، در وب سایت خود نمونه کار هایی که برای یک بانک یا مرکز تبلیغات یا یک سازمان غیر انتفاعی طراحی کرده اید، قرار دهید. تعادل کیفی و تنوع نمونه کار ها، تعداد کارفرمایان یا مشتریان احتمالی شما را نشان می دهند و موارد زیر را برای شما به دنبال دارد:

  • نشان دهنده استعداد و توانایی ایجاد طرح های زیبا توسط شما است
  • قرار گرفتن در معرض انواع رسانه های بازاریابی و تبلیغاتی

داستان هر نمونه کار را بگویید

نمونه کار طراحی سایت 

نمایش دادن بهترین تصاویر و طراحی های شما با تصاویر و اسکرین شات ها ختم نخواهند شد. شما باید آن چه در طرح های خود به دست آورده اید به بینندگان نمایش دهید. تصور کنید شما صاحب یک هتل هستید که به دنبال یک طراح وب با تجربه در صنعت هتل داری است. با مراجعه به وب سایت های مختلف و مشاهده نمونه کار ها قطعا نمونه کار هایی که به صنعت کاری شما نزدیک تر باشد، نظر شما را بیشتر جلب خواهد کرد.

طراح در کنار هر تصویر باید نمونه کارها، اهداف مشتری و نحوه طراحی آن ها را نیز توضیح دهد. علاوه بر این، یک خلاصه دقیق از نتایج هر پروژه را در وب سایت قرار دهید. 

یک درس! فقط قرار دادن تصاویر نمونه کار ها در وب سایت کافی نیست بلکه شما باید داستان خود را در پشت طرح های خود به مخاطبان خود بگویید. شما مجبور نیستید هر مورد نمونه کارها را به مطالعه موردی تبدیل کنید، اما همیشه باید بیننده را از هدف طراحی و آنچه که برای سازمان مورد استفاده قرار گرفته است، مطلع نمایید. اطمینان حاصل کنید که هر داستان شامل موارد زیر است:

  • نقش شما: آیا کل پروژه را مدیریت کردید یا به عنوان بخشی از یک تیم بزرگ کار می کردید؟ به بینندگان اجازه دهید از سابقه کاری شما مطلع شوند.
  • عملکرد شما: به مشتریان خود بگویید که چگونه به طرحی که در وب سایت شما می بینند رسیده اید. این برای آن ها مشخص می کند که نحوه کار شما با مشتریان چگونه است.
  • معیارهای موفقیت: موفقیت طراحی خود را با چه معیاری اندازه گیری می کنید؟ این  می تواند تعیین کننده این باشد که آیا مشتری از کار با شما راضی خواهد بود یا خیر!

انتخاب پلتفرم مناسب

پلتفرم سایت 

گام بعدی انتخاب یک پلت فرم وب است که جستجو نمونه کار های شما را راحت و لذت بخش می کند. انتخاب پلتفرم شما به مهارت فنی شما بستگی دارد. به طور کلی، سیستم عامل هایی که انعطاف پذیری قابل توجهی در قالب بندی دارند ممکن است نیاز به برخی از دانش های فنی مانند برنامه نویسی HTML و CSS داشته باشند. شما می توانید از پلتفرم هایی که دارای ابزار هایی برای طراحی سایت هستند مانند ورد پرس هم استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که استفاده از این پلتفرم ها به این معنی است که شما کمترین آزادی برای تغییر در نحوه نمایش محصول خود را خواهید داشت.

اگر شما یک طراح گرافیک هستید یا در صنعتی فعالیت دارید که در آن تجربه برنامه نویسی وجود نداشته است، ممکن است یک پلتفرم را بدون نیاز به برنامه نویسی ترجیح بدهید، اما توجه داشته باشید طراحی قالب های اختصاصی به مراتب به خواسته های شما نزدیک تر خواهند بود.

وب سایت خود را بهینه سازی کنید

بهینه سازی سایت 

حتی ارزان ترین و جذاب ترین نمونه کار ها بدون بهینه سازی و انجام اصلاحات ضعیف و ناتوان خواهند بود. با بهینه سازی تصاویر خود و آسان نمودن تماس مخاطبان با شما، می توانید بازدید کنندگان و مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

برای بارگذاری تصاویر در وب سایت بایستی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • تغییر اندازه تصاویر قبل از آپلود آنها به وب: تغییر اندازه تصاویر باید مناسب با قالبی باشد در صفحه وب سایت خود از آن استفاده می کنید. به عنوان مثال افراد به مجبور به بارگذاری چندین هزار پیکسل فقط برای مشاهده یک تصویر بند انگشتی نکنید.
  • عکس ها را فشرده کنید: حتی اگر شما فقط از فایل های jpg و png استفاده می کنید، معمولا می توانید اندازه فایل را بدون تغییر ابعاد تصویر و با همان کیفیت کاهش دهید. به TinyJPG سر بزنید و تصاویر خود را فشرده کنید.

ترویج کار شما

ترویج کار شما نکته کلیدی برای به حداکثر رساندن ارزش تلاش های شما در مراحل قبلی است. یک نمونه کار برای شما ارزشی نخواهد داشت اگر کسی به آن نگاه نکند. یکی از راه های تبلیغ ترویج کار شما این است که عضو انجمن های طراحی آنلاین شوید و دستاوردهای خود را با دیگر طراحان به اشتراک بگذارید. این جوامع به شما امکان می دهند که کارتان را منتشر کنید و نظرات دیگران را دریافت کنید. این یک راه عالی برای ارتباط است و تفسیر دیگران می تواند به بهبود کار شما کمک کند. حداقل باید کار خود را با یکی از سه انجمن طراحی به اشتراک بگذارید که هر کدام چند هزار و یا چند میلیون کاربر را دارند. مهم ترین این انجمن ها عبارتند از : Dribbble ،Behance و DeviantArt.

نتیجه گیری

همان طور که نمونه کارهای طراحی آنلاین خود را ایجاد می کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که چه چیزی نمونه کار است و این جا یک موزه برای تمام پروژه های گذشته شما نیست. همچنین این یک طرح کلی است که در آن شما در معرض ایده های جدید قرار می گیرید. این یک ابزار است که شما از آن برای کسب درآمد استفاده می کنید.

برای افراد و سازمان هایی که به دنبال استعداد طراحی هستند، نمونه کارهای آنلاین شما ثابت می کند که شما یک حرفه ای هستید و قادر به ایجاد طرح های زیبا هستید که به مشتریان کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسند.

عوامل رتبه بندی سئو موتور های جستجو

آیا می دانید این روزها با اهمیت ترین عوامل رتبه بندی موتور جستجو چیست؟ مدتی پیش در مراسمی داوران در SMX East نتایج خود را مورد بحث قرار دادند و توصیه هایی برای استفاده از این داده ها در عمل ارائه دادند. به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته، موتورهای جستجو می توانند الگوریتم های رتبه بندی خود را برای مشخص تر بودن نتایج مربوطه و بازگشت نتایج مناسب تر که با جستجوگر هماهنگ می باشند، بهبود بخشند. از آن جا که این الگوریتم های رتبه بندی و سئو به طور مداوم در حال بهبود و تصفیه هستند، عوامل رتبه بندی موتور جستجو همیشه در حال تکامل می باشند.

عواملی که ممکن است تأثیر زیادی بر رتبه بندی جستجو داشته باشند: موضوع زیاد مهمی نیست که مطالب شما بسیار طولانی باشند. عوامل رتبه بندی جدید مثل طراحی ریسپانسیو سایت و یا استفاده از https می توانند برای نمایش دادن تکنولوژی های تغییر یافته و رفتار کاربران استفاده شوند. 
هیئتی از SMX East به دنبال جواب این سوال بود که چه عواملی برای رتبه بندی وب سایت اهمیت خواهند داشت و چه عواملی اهمیتی ندارند. این هیئت روی داده های ویژه ای مطالعات گسترده ای انجام داد که این کار توسط SEMrush و Searchmetrics انجام گردید، و همچنین مطالعات موردی و توصیه های عملی برای تطبیق استراتژی های سئو خود با واقعیت های جاری انجام داد.

سئو وب سایت 

عوامل رتبه بندی SEMrush 2.0

اولین عضو هیات علمی، اولگا آندریکوکو از SEMrush بود، که نتایج یک مطالعه گسترده در مورد عوامل رتبه بندی را که از 100 جایگاه برای 600،000 کلمات کلیدی مورد بررسی قرار دادند، به اشتراک گذاشت. کلمات کلیدی با حجم جستجو به دسته های زیر تقسیم بندی گردیدند:

بسیار زیاد: 10،001 جستجو ماهانه و بالا
بالا: 1،001 تا 10،000 جستجو ماهانه
متوسط: 101 تا 1000 جستجو ماهانه
کم: 1 تا 100 جستجو ماهانه

SEMrush به عوامل درون صفحه، ارجاع دامنه ها و داده های ترافیکی توجه کرد، سپس نتایج خود را جمع آوری نمود تا ببینید که کدام عوامل رتبه بندی، اهمیت بیشتری دارند. در اینجا بعضی از یافته های آنها آمده است:
امنیت وب سایت (HTTPS)
SEMrush متوجه شد که 65 درصد از دامنه ها در سه موقعیت برتر برای کلمات کلیدی با حجم بسیار بالا در حال حاضر امن هستند. اگر چه این یک عامل بسیار با اهمیت در رتبه بندی نیست، آندریکو توصیه تغییر آدرس ها به HTTPS برای کمک به ایجاد اعتماد برای وب سایت ها را پیشنهاد داد.
طول محتوا
SEMrush دریافت که طول محتوا به طور کلی با رتبه بندی جستجو ارتباط مثبتی دارد. با این حال، Andrienko توصیه نمی کرد که فقط حجم زیادی از مطالب را بنویسید، نکته اصلی این است که محتوای کافی را بنویسید که مرتبط است و با قصد کاربر منطبق باشد. به آنچه که رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید و دریابید که چگونه می توانید محتویاتی را ایجاد کنید که ارزش بیشتری برای کاربران ایجاد می کند.
کلید واژه ها

SEMrush اطلاعات جالبی را درباره برخی از کلمات کلیدی یافته است. آنها دریافتند که:

سی و پنج درصد از دامنه های رتبه بندی برای کلمات کلیدی با حجم بالا کلمه ای کلیدی در عنوان ندارند. این نشان دهنده این می باشد که الگوریتم های گوگل در درک مفاهیم،مترادف ها هر روز باهوش تر می شوند، یا کلمات کلیدی در عنوان صفحه تبدیل به یک عامل رتبه بندی با اهمیت کمتر می شوند. لینک های بسیار محدودی حاوی یک کلمه کلیدی در anchor text هستند، در حقیقت، حتی در بین کلمات کلیدی بسیار زیاد، تنها 8 درصد از لینک ها شامل کلمه کلیدی هستند. این به این نکته اشاره می کند که کلمات کلیدی در anchor text عامل اصلی رتبه بندی نیستند، اما این ممکن است بازخوردی از جستجوگرها باشد که بیشتر به روش های ساخت بهترین پیوند ها می پردازند که پیوندهای متنی را به عنوان هرزنامه متصل می کنند.
ترافیک وب سایت

SEMrush به طور انحصاری تاثیر ترافیک وب سایت بر رتبه بندی را بررسی نمود. آنها دریافتند که تعداد بازدیدها برای کلمات کلیدی با حجم بالا اهمیت دارند. جالب توجه است، ترافیک جستجو هیچ تاثیر خاصی در رتبه بندی ندارد با این حال، ترافیک مستقیم تاثیر دارد.
سیگنال های کاربر
مطالعه SEMrush به سیگنال های مختلف کاربر نگاه کرد، از جمله:
نرخ گزاف گویی. سایت های برتر محتوای مرتبط تری را دارا هستند، سرعت سایت بالاتر است، کاربران اعتماد بیشتری به آن ها دارند و ... .
لینک ها 
لینک های با کیفیت هنوز هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، بک لینک های مهم، به ویژه برای سایت هایی دارای کلمات کلیدی هدفمند کمتر از 10،000 جستجو ماهانه بسیار با اهمیت می باشند.
مهم ترین عامل چیست؟
جالب توجه است، SEMrush دریافت که سیگنال های کاربر و (مستقیم) ترافیک وب سایت در واقع بالاترین پیش بینی کننده از رتبه بندی بالا بوده است. 
چرا عوامل رتبه بندی عمومی مرده اند!
شخص بعدی Marcus Tober از Searchmetrics بود. شرکت او نیز عوامل رتبه بندی را تجزیه و تحلیل نمود، اما به جای بررسی نمودن عوامل به وسیله جستجو در کلمات کلیدی، او به عواملی نظیر روند کلی در مقایسه با روند صنعت انفرادی و خصوصیات فردی نگاه کرد.
توبر یادآور شد که در حالی که رگرسیون های گسترده و عمومی از لحاظ عوامل رتبه بندی کلی وجود دارد، صنایع خاص به نظر می رسد که عوامل خاص رتبه بندی را به شدت افزایش می دهند. در زیر برخی از یافته های Searchmetrics ذکر شده است:
گرایش عمومی
زمان بارگذاری صفحه یک عامل مهم است اما باید در نظر داشت که شما باید خود را با رقبایتان مقایسه کنید. او همانند Andrienko و Tober متوجه شد که کلمات کلیدی در عناوین مهم نیستند. در واقع، تنها 48 درصد از وب سایت های برتر کلمات کلیدی خود را در تگ عنوان وارد می کنند، که نشان می دهد Google بدون در نظر گرفتن این موضوع قضاوت می نماید. Searchmetrics نیز دریافت که تعداد کلمه برای صفحات برتر در حال افزایش می باشد.سئو 

روند خاص صنعت

توبر فهمید که عوامل مختلف سئو سایت ها با توجه به پرس و جو آن ها متفاوت می باشد، به طوری که جستجوگرها به عوامل صنعتی در تحقیق خود (به ویژه در تجارت الکترونیک، مالی، رسانه های بهداشتی و مسافرت) توجه می نمایند. به عنوان مثال، HTTPS یک عامل بزرگ برای سایت های مالی است؛ زیرا آن ها نیاز به اعتماد بیشتری از سوی کاربران خواهند داشت. این جا هدف کاربر می باشد: کاربر چه چیزی می خواهد؟ این به طور طبیعی برای صنایع مختلف متفاوت است.
روند خاص Niche
این فقط صنایع مختلفی نیستند که دارای عوامل رتبه بندی متفاوت هستند و موتور های جستجو همچنین به انواع مختلف وب سایت ها نگاه می کنند تا ببینند چه روندی دارند. این سایت ها شامل سایت های دوستیابی، سایت های خدمات جستجوگرها و سایت های آموزشی می باشند. باز هم توبر اذعان کرد که برخی عوامل رتبه بندی بر اساس طرز تفکیک کردن متفاوت است. به عنوان مثال، استفاده از HTTPS در میان سایت های جستجوگر، اما نه در بین سایت های دوستیابی و آموزشی بالا است.
چگونه می توان این نتایج را به عمل آورد؟
سخنران آخر Herndon Shasty، مدیر بازاریابی دیجیتال فروشگاه Container بود. ارائه ایشان بیشتر به گرفتن اطلاعات و یافته های سخنرانان قبلی و ارائه برنامه های عملی متمرکز بود. وی همچنین مطالعات موردی را برای نمایش یافته های خود مورد استفاده قرار داد.
سرعت سایت

سرعت سایت یک عامل رتبه بندی قدیمی و در حال افزایش می باشد، مخصوصا این که استفاده از تلفن همراه هر روز در حال افزایش است. در زیر توصیه های اصلی برای بهبود سرعت سایت قرار گرفته است:
• کش کردن عناصر و اطلاعات در وب سایت
• ترکیب فایل های خارجی 
• مدیریت برچسب ها
• بهینه سازی تصاویر وب سایت

HTTPS
SEOs تا به حال از زمانی که گوگل در سال 2014 اعلام نموده است که HTTPS یک مقدار ارتقاء اندکی را برای وب سایت ارائه می دهد، تلاش کرده تا سایت های خود را محافظت نماید. هنگام تغییر به HTTPS، باید سرعت سایت را بررسینمایید، زیرا سرعت سایت کمی کاهش می یابد اما هنوز هم این اعتقاد وجود دارد که این تغییر ارزشش را دارد.
بخشی ناگوار در مورد تغییر به HTTPS این است که تمام ریسک ها و چالش های طراحی مجدد سایت را متحمل می شوید.

بزرگترین عنصر که اغلب در مهاجرت HTTP به HTTPS مفقود می شود، تگ های کانونی است. به روزرسانی تگ های کانونی بسیار مهم است.
داده های متا
جدیدا بر خلاف نتایج SEMrush و Searchmetrics، Hasty فهمیده است که عنوان ها می توانند تاثیر گذار باشند و به ویژه در صفحات رتبه بندی پایین تر تفاوت ایجاد کنند. البته توصیف متا، یک عامل رتبه بندی نیست، اما می تواند نرخ های کلیک را بهبود بخشد. چه چیزی در متا توضیحات کار میکند؟ این برای همه صنایع متفاوت است، اما Hasty متوجه شد که از جمله موارد زیر در متا توضیحات منجر به افزایش عملکرد می شود:

کلید واژه ها.
حمل و نقل رایگان / بازده.
نام های برندی که مردم می شناسند.
"سایت رسمی" (یک سیگنال اعتماد).
تبلیغات و فروش.

تغییرات SERP

تغییرات در صفحات نتایج جستجو (SERPs) می تواند باعث کم شدن سرعت کلیک گردد. برای یافتن یک جایگاهی مناسب توسط موتور های جستجو، شما باید در صفحه اول باشید. Hasty پیشنهاد داد که استفاده از داده های ساخت یافته در صورت امکان نیز مناسب می باشد. این به شما کمک می کند تا جستجو های دقیق را ذخیره نمایید، زیرا گوگل در درک قصد پرس و جو بسیار دقیق عمل می کند. سعی کنید که با رعایت کردن قوانین سئو و استفاده از روش های اصولی و دقیق به بهبود رتبه وب سایت خود در موتور های جستجو کمک نمایید.

برگرفته از وب سایت searchengineland