طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

روش سئو وب سایت های تک صفحه ای

سئو و بهینه سازی سایت های تک صفحه ای همواره یکی از مسائلی است که نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. ساختار تک صفحه ای این وب سایت ها سبب می شود که شما نتوانید بیش از یک یا دو کلمه را برای وب سایت خود هدف قرار دهید. با وجود همه این مشکلات، سایت های تک صفحه ای قدیمی نیستند و با استفاده از روش های درست، می توانند بهینه سازی شوند. از سوی دیگر، آن ها روی یک هدف متمرکز شده اند و می توانند به طور انحصاری به منظور تحویل به آن هدف طراحی شده و با توجه به این ایده بهینه سازی شوند. در ادامه برخی از این روش های هوشمندانه را برای شما توضیح می دهم.

سئو 

معماری وب سایت

استفاده از معماری غیر قابل بازگشت یکی از مشکلات همیشگی صاحبان وب سایت ها بوده است. این مورد به شما کمک می کند تا دامنه وب سایت خود را گسترش داده و قدرت دامنه و چندین کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. یکی از مهم ترین نکاتی من در مشاوره های سئو با آن ها برخورد کرده ام، وب سایت های تک صفحه ای هستند که فاقد وبلاگ و یا صفحات دیگری در کنار صفحه اصلی خود هستند. اضافه کردن صفحات به یک وب سایت تک صفحه ای، آن را به یک سایت چند صفحه ای تبدیل می کند. همچنین سعی کنید محتوای موجود در یک صفحه وب سایت خود را در یک فرمت سازمان یافته و قانع کننده مرتب نمایید. شما می توانید محتویات را به عنوان ها جدا کنید: ویژگی ها، سرفصل ها، بررسی ها، فرم تماس و غیره.

سازماندهی فایل های CSS برای ربات های گوگل

سازماندهی درست فایل های css یکی از مهم ترین عوامل سئو سایت شما می باشد. وجود کد های css پراکنده در وب سایت سبب سردرگمی موتور های جستجو و نظم وب سایت شما را با اختلال مواجه خواهد کرد. معمولا بهترین مکان برای قرار دادن فایل های css در بلای صفحه است.

جستجو قدرت بیشتر

لینک سازی همچنان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل سئو وب سایت ها شناخته می شود. شما نباید بر روی ایجاد لینک های اسپم در بخش های تصادفی متمرکز شوید. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و سرویس های ارائه دهنده وبلاگ و انجمن های نسبت به ساختن لینک های قدرتمند اقدام نمایید.

تگ های H1

معمولا استفاده از چندین تگ H1 برای وب سایت شما مناسب نخواهد بود. استفاده از چندین تگ H1 در یک تک صفحه، می تواند یک جدایی در محتوا را نشان دهد و این باعث می شود که صفحه شما قابل خواندن و جستجوی دوستانه باشد. همچنین فرصتی برای بهینه سازی کلید واژه های بیشتر را  ارائه می دهد.

خوانایی وب سایت

سعی کنید خوانایی وب سایت را نادیده نگیرید. هیچ وقت خوانایی وب سایت خود را قربانی سئو نکنید. اگر وب سایت شما خوانایی کمی داشته باشد هیچ چیزی رتبه بندی سایت شما را خراب تر از آن نخواهد کرد. بهترین روش برای کسب رتبه های برتر در موتور های جستجو ارائه محتوای با کیفیتی است که مربوط به مخاطبان شما باشد.

تازه نگه داشتن محتوا سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که در سئو و رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو اهمیت دارد این است که محتوا سایت خود را به صورت مدام تازه نگه دارد. شما باید قدرت خلاقیت بالایی داشته باشید تا بتوانید هر آنچه در وب سایت خود می بینید تغییر دهید. یک راه برای حل این مشکل ایجاد قسمتی برای بررسی محصولات قدیمی و دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران می باشد. در بدترین حالت شما فقط باید یک صفحه دیگر برای محتوا مورد نظر خود به سایت اضافه نمایید.

طراحی وب سایت با وردپرس

طراحی وب سایت با وردپرس و توسعه ی آن

تیم ما ارائه دهنده طراحی وب سایت وردپرسی کامل است که شامل نام تجاری، بهینه سازی موتور جستجو و تمرکز بر روی افزایش بازدید کنندگان است.

تیم طراحی ما از تکنولوژی و کدها استفاده می کند و همچنین بر روی جذب مشتری و تجربه کاربر از سایت تمرکز می کند . پروژه های طراحی وب ما در صفحه نتایج موتور جستجو از طریق محتوا سازی و بهینه سازی صفحه بالا می آید . تیم ما با طراحی سایت مشتری محور به شما کمک می کند درامد دلخواه خود را بدست آورید .

مواردی که برای طراحی یک وب سایت جذاب ضروری است .

اگر طرحی منحصر به فرد دارید که می خواهید ایجاد کنید، ما یک وب سایت سفارشی را  طراجی خواهیم کرد که انواع پست های سفارشی، طبقه بندی ها، API ها و / یا پلاگین هایی را که برای الزامات پروژه شما طراحی شده و کد گذاری شده را داشته باشد.

تمام طرح های طراحی وب سایت و توسعه پروژه در امتداد یک فرایند ساختاری است که به ما کمک می کند پروژه شما را در زمان و با بودجه موردنظرتان اجرا کنیم. هر پروژه توسط یک مدیر پروژه متخصص رهبری می شود که وظیفه ی مدیریت تیم پروژه شامل  یک کارشناس جستجوگر، طراح گرافیک، مدیر محتوا و تیم coding front و backend را بر عهده دارد .

تیم طراحی وب افرا به مزایای بهینه سازی موتورهای جستجو معتقد است ، بنابراین اطمینان حاصل خواهیم کرد که  بهینه سازی موتور های جستجو بخشی جدایی ناپذیر از پروژه شما باشند . تحقیقات رقابتی و انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، ساخت نقشه  سایت و بهینه سازی صفحات ، و در آخر ایجاد یک وب سایت که موتورهای جستجو را جذب کند و ترافیک سایت شما را بالا ببرد تا منجر به کسب درامد شما بشود ؛ از جمله فعالیت های تیم طراحی وب سایت وب افرا است .

طراحی وب سایت با وردپرس

طراحی وب سایت با وردپرس

ویژگی های پروژه های طراحی وب سایت وردپرس سفارشی با تاکید بر بهینه سازی موتورهای جستجو

  • موضوع و اهداف بازاریابی
  • موضوع و اهداف وب سایت جدید
  • ارائه محصول یا خدمات در وب سایت جدید
  • شناسایی مخاطبان هدف و شخصی که بازدید کننده وب سایت خواهد بود .
  • جهت و اهداف نام تجاری
  • معرفی وب سایت های قبلی
  • وب سایت های الهام بخش (وب سایت هایی که دوست دارید وب سایتتان شبیه آن ها باشد )
  • کلمات کلیدی متمرکز برای بالا بردن سئوی سایت
  • کلید واژه برای نقشه برداری محتوای سایت
  • بهبود و بهینه سازی وب سایت مورد نیاز
  • سنجش کارایی و پیشرفت وب سایت
  • ارائه ی محتوا مناسب
  • نتایج مورد نظر ترافیک وب سایت
طراحی وب سایت با وردپرس

طراحی وب سایت با وردپرس

وب سایت های وردپرس وب افرا با آخرین تکنولوژی ساخته می شوند 

  • تم های وردپرس ما ریسپانسیو هستند، به این معنی که آنها به طور خودکار با دستگاه های تلفن همراه مانند اپل و iPads سازگار هستند . طراحی وب پاسخگو (همچنین به عنوان RWD شناخته می شود) یک رویکرد طراحی وب است که امکان مشاهده مطلوب را در طیف وسیعی از دستگاه ها فراهم می کند. یک وب سایت ریسپانسیو  می تواند در لپتاپ ها ، رایانه های خانگی، تبلت ها و موبایل ها  نمایش داده شود . این موجب صرفه جویی در زمان می شود و هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز کاهش می دهد.
  • کارایی یک نگرانی کلیدی در تیم ما است ، بنابراین نیاز نیست شما در مورد آن نگران باشید . با Genesis ما می توانیم بسیاری از گزینه های کاربردی و کد ها را بدون تحت تاثیر قرار دادن کارایی وب بهبود ببخشیم .
  • پروژه های ما وب سایت یا وبلاگ شما را در موتورهای جستجو بالاتر می رسانند و وظایف سئو مانند متا را با ملایمت توصیف می کنند .
  • تیم ما وب سایت وردپرسی امن را ارائه می دهد و شما با دانستن این موضوع راحت می توانید با وب سایت خود کار کنید .
  • به راحتی با استفاده از ویجت ها، ستون ها و طرح بندی های چندگانه  سایت خود را آپدیت یا سفارشی کنید. جهان دائما در حال تکامل است و وب سایت شما نیز باید باشد.

فرمت های صوتی در وب سایت ها

استفاده از فایل های صوتی در طراحی وب سایت ها غالبا با دو هدف زیر صورت می گیرد:

اول، افزایش جذابیت در وب سایت با اضافه کردن یک فایل صوتی مانند یک قطعه موسیقی به صفحات.
دوم، ایجاد امکان پخش یک فایل صوتی در صفحه وب برای اطلاع رسانی به مخاطبین مانند پخش زنده شبکه های رادیویی
در هر دو مورد فوق، تنها امکان استفاده از فرمت هایی خاص وجود دارد؛ فرمت هایی که ضمن حفظ کیفیت پخش صدا، حجم فایل را تا حد امکان پایین بیاورند تا بارگذاری صفحه با آماده شدن قطعه صوتی برای پخش به زمان زیادی نیاز نداشته باشد.Image result for voice

برخی از وب سایت ها ترجیح می دهند به جای این که امکان دانلود فایل صوتی را برای کاربران فراهم بیاورند شرایطی را ایجاد کنند تا قطعه صوتی از طریق مرورگر برای مخاطبین وب سایت پخش شود. در مواردی مانند پخش زنده شبکه های رادیویی این تنها راه حل ممکن است اما به عنوان نمونه در مورد پخش یک قطعه موسیقی، با استفاده از این روش می توان از کپی شدن فایل بر روی رایانه مرورگر به دلایلی مانند حق تکثیر جلوگیری نمود
در میان فرمت هایی که برای پخش صدا در صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرند، موارد زیر کاربرد گسترده تری دارند:

 

wav: این فرمت صوتی که توسط شرکت Microsoft ارائه شده به دلیل پخش در نرم افزار Windows Media Player که همراه با سیستم عامل ویندوز عرضه می شود از محبوبیت بالایی برخوردار است، چرا که به راحتی در مرورگر وب رایانه هایی که ویندوز بر روی آنها نصب شده پخش می گردد، حجم فایل های wav. با مشخصات فنی فایل مانند نرخ بیت و تعداد کانال های پخش، ارتباط مستقیمی دارد اما به دلیل عدم استفاده از الگوریتم های فشرده سازی، نسبتا بالا است
mp3: فرمت mp3 از جمله فرمت های پرطرفدار در وب و تیز سایر رسانه های دیجیتال محسوب می شود که با استفاده از یک الگوریتم قدرتمند برای فشرده سازی فایل های صوتی توانسته نسبت خوبی میان حجم و کیفیت فایل ها ایجاد نماید. این فرمت عمدتا برای پخش موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد و توسط اغلب مرورگرها پشتیبانی می شود.
wma: از عبارت Windows Media Audio گرفته شده و فرمتی است که توسط شرکت Microsoft عرضه گردیده اما برخلاف wav. از الگوریتم های فشرده سازی استفاده می کند و لذا حجم پایین تری دارد. برای پخش این فرمت روی مرورگر، باید نرم افزار رمز گشای آن بر روی رایانه موجود باشد.

mid: فرمت mid برای ضبط و پخش فایل های موسیقی که حاوی ریتم هستند (مانند پیانو) مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل استفاده از نت های موسیقی برای ذخیره سازی اطلاعات فایل. حجم فوق العاده پایینی دارد. این فرمت به وسیله اکثر مرورگرها پشتیبانی می شود و به دلیل حجم پایین می تواند به عنوان صدای پس زمینه صفحات وب مورد استفاده قرار گیرد.
ra و rum: این فرمتها که اعضای خانواده فرمت های قابل پخش در نرم افزار RealPlayer محسوب می شوند. برای پخش زنده فایل های صوتی کاربرد دارند اما پخش آنها در مرورگر مشروط به وجود نرم افزار Real Player روی رایانه با نصب افزونه موردنیاز روی مرورگر است.

saif: فرمت AIFF که محصولی از شرکت Apple است برای ذخیره سازی صداهای دیجیتال با کیفیت بالا ایجاد شده و غالبا بر روی سیستم های مکینتاش مورد استفاده قرار می گیرد
au: این فرمت صوتی که توسط شرکت Sun و برای سیستم های یونیکس تولید شده دارای کیفیت و حجم نسبتا پایینی است و کاربرد آن در وب محدودتر از سایر فرمت ها است.

افزودن صوت به صفحه
برای اضافه کردن صدا به صفحه وب روش های متعددی وجود دارد اما متأسفانه همه مرورگرها از آنها پشتیبانی نمی کنند لذا تنها به ذکر مواردی می پردازیم که توسط اغلب مرورگرها قابل اجرا هستند.

استفاده از برچسب <a>

ساده ترین روش برای قرار دادن فایل صوتی در صفحه وب، ایجاد یک پیوند به آن است تا در صورت وجود نرم افزار مرتبط، کاربر با کلیک روی پیوند بتواند قطعه صوتی را بشنود، پیش از این با روش ایجاد یک پیوند با استفاده از برچسب <a> آشنا شدند. اما برای یادآوری، روش استفاده از این برچسب را مجددا مرور خواهیم کرد. این برچسب مشخصه ای با نام herf دارد که به نشانی نسبی یک پیوند اشاره می کند. این پیوند می توان یک صفحه وب در همان سایت، نشانی یک وب سایت دیگر و یا حتی یک فایل باشد.
منظور از نشانی نسبی این است که مشخص شود فایل با صفحه مورد نظر فارغ از محل ذخیره سازی روی رایانه، نسبت به صفحه ای که برچسب <a> در آن وجود دارد در چه محلی قرار گرفته است. برای مثال فرض کنید فایل صوتی همان جایی ذخیره شده که صفحه وب قرار دارد بنابراین مقدار مشخصه href به صورت زیر تنظیم می شود:

<a/برای شنیدن موسیقی کلیک کنید<“a href= ” Song.wav>

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند

یک سوال ساده، یک وب سایت چیست؟ در توضیح ساده ، وبسایت یک دامنه واحد است که از صفحات وب مختلفی تشکیل شده است. همه ما باید امروزه مزایای یک وب سایت را بدانیم، اما با تعجب باید بگویم بیشتر افراد نمی دانند مزایایی که طراحی وب سایت می تواند برای کسب و کار آنها فراهم کند را نمی دانند و بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها دارای وب سایت و حضور آنلاین نیستند .

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت و کسب و کار من کمک می کنند ؟

اگر کسب و کار دارید و یک وب سایت ندارید، فرصت های عالی برای گسترش کسب و کارتان را از دست می دهید. یک وبسایت میتواند برای انجام بسیاری از استراتژیهای بازاریابی مختلف برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده شود.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما باید بدانید مشتریان شما کجا هستند. اما اگر مشتریان کسب و کار شما را می شناسند و در مورد آنچه شما ارائه می کنید آگاه هستند ، اما نمی توانند به شما برسند ؛ شما این مشتریان را از دست خواهید داد . این یکی از خطراتی است که شما با نداشتن وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد می کنید .

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

مزایای دیگر داشتن یک وب سایت شرکتی و تجاری چیست؟

  1. وب سایت های تجاری مقرون به صرفه تر هستند .

شما دقیقا می دانید که وب سایت شما چه مقدار هزینه بر است و یا چقدر  هزینه خواهد داشت . از سوی دیگر در فروشگاه ها هزینه های غیر معمولی رخ می دهد که می تواند به کسب و کار شما آسیب بزند مانند سرقت ، کارکنان اضافی و …

۲٫ قابل دسترس بودن در ساعات مختلف از ویژگی های وب سایت هاست .

وب سایت شما و حساب های رسانه های اجتماعی آن ۲۴ ساعت از هفت روز هفته و در ۳۶۵ روز سال در دسترس هستند . تصور کنید که می خواهید از یک فروشگاه کالایی بخرید. شما تمام تلاش های لازم برای رفتن به فروشگاه را انجام می دهید، اما هنگامی که به آنجا می روید، بسته شده است. شما فقط یک فروشگاه دیگر پیدا خواهید کرد که به راحتی قابل دسترسی است.

از آنجا که وب سایت شما در تمام طول روز کار می کند،مشتریان می توانند به راحتی از کافی شاپ، مبل یا تخت خود استفاده کنند و  به وب سایت و خدمات شما دسترسی داشته باشند.

۳٫ استفاده از  وب سایت در هر مکان راحت است .

رانندگی به دنبال یافتن فروشگاه های مختلف که در دسترس هستند برای خرید، راحت تر است یا نشستن در مبل راحتی در خانه و خرید محصولات ؟ پاسخ کاملا واضح است ،کسب و کارهای هوشمند این واقعیت را درک می کنند و در نتیجه وبسایت خود را برای ساخت محصولات و خدمات گونه ای طراحی می کنند تا مشتریان بالقوه بتوانند برای محصولاتی که می خواهند خرید کنند.

۴٫ اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان

با طراحی وب سایت، به کسب و کارتان فرصت دهید تا به مشتریان بگویید چرا باید به شما اعتماد کنند و توصیفات و حقایق را برای حمایت از این فرصت ها بیان کنید . باور داشته باشید یا نه ؛ اکثر مردم قبل از خرید برای بررسی اعتبار شرکت و کسب و کار ابتدا به اینترنت  مراجعه می کنند و در مورد محصول یا سرویس به جست و جو می پردازند. هنگامی که شما خدمات یا محصول خوب را ارائه می دهید، نظر مثبت گوگل در مورد کسب و کار شما گسترش می یابد.

مردم وقتی به یک تجارت و کسب و کار اعتماد می کنند که با آن کاری انجام دهند . با استفاده از وب سایت ، شما می توانید به طور مداوم در خدمت مصرف کنندگان آنلاین باشید و اعتبار خود را به عنوان صاحب کسب و کار افزایش دهید .

۵٫ فروش بیشتر با طراحی وب سایت

بدون فروش و یا فروش کمتر از چیزی که خرج کرده اید ، کسب و کار شما شکست خورده است ، با داشتن وب سایت آنلاین شما اجازه فروش محصولات یا خدمات خود را ۲۴ ساعته به هر کسی و بدون هیچ محدودیتی خواهید داشت . به طور خلاصه چیزی که در سراسر جهان قابل مشاهده است به این معنی است که شما احتمال بیشتری برای به دست آوردن مشتری بیشتر خواهید داشت. مشتریان و بازدید کنندگان بیشتر ، فروش بیشتری را به وجود می آورند.  و فروش بیشتر موجب شادتر شدن شما و سهامداران شما خواهد شد!

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

۶٫ بازار یابی

داشتن یک وب سایت و استراتژی حضور آنلاین، شما را قادر می سازد تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین سازماندهی کنید . تعداد زیادی استراتژی های بازاریابی وجود دارد که شما می توانید برای تبلیغ و کسب و کار خود استفاده کنید. تمام راهبردهای بازاریابی آنلاین اثبات شده اند که موثر هستند. به نظر شما کدامیک از موارد بازاریابی آنلاین با کسب و کار شما همخوانی دارد ؟  با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد بهترین بازاریابی برای کسب و کار شما راهنمایی کنیم .

 

 در آخر داشتن وب سایت برای صاحبان کسب و کار ضروری است .

برای هر کسب و کار داشتن یک وب سایت لازم است. از وب سایت های حرفه ای مزایای بیشتری را می توانید به دست آورید نظر خود را در مورد طراحی وب سایت شرکتی به ما بگویید و یا در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

برنامه ریزی برای طراحی وب سایت


قبل از اینکه شروع به طراحی یک وب سایت کنید انجام یک برنامه ریزی مناسب است. این کار می تواند باعث صرفه جویی زیادی در وقت و تلاش شما شود. در قسمت های بعدی چند راهنمایی برای برنامه ریزی برای طراحی وب سایت را می بینید.

اگر درباره موضوع سایت به خوبی تصمیم نگیرید، سایت شما هیچ وقت موفق نخواهد بود. بعضی از افراد هدف خاصی را در ذهن دارند، در حالی که بعضی دیگر تنها می‌خواهند وضعیت خود را بیان کنند.  در هر حالت بهتر است : ابتدا نگاهی به لیست زیر بیندازید تا ببینید چه  سایت‌های را می توانید ایجاد نمایید .

[caption id="attachment_13948" align="aligncenter" width="1024"]برنامه ریزی برای طراحی وب سایت برنامه ریزی برای طراحی وب سایت[/caption]

  • طراحی سایت های شخصی : این سایت ها درباره خود شما هستند. همانطور که دنیا بیش از قبل به وب توجه می کند ، به نظر می‌رسد که هر کسی در حال ساختن یک خانه آنلاین برای خود است. چه بخواهید  تصاویر خود را به اشتراک بگذارید چه بخواهید آخرین وضعیت روحی خود را به نمایش بگذارید ؛ یک سایت شخصی جایی است که می توانید این کارها را در آن انجام دهید. وقتی یک وب سایت شخصی را طراحی می کنید ، چگونگی آن به شما بستگی دارد. اگر تنها می‌خواهید مکانی برای گفتگو با دوستان یا مکانی برای اشتراک تصاویر ایجاد کنید ، می توانید با ثبت نام در یک شبکه اجتماعی مانندفیس بوک صرفه جویی زیادی در وقت خود انجام دهید. یا اگر یک سایت مشابه با دفتر خاطرات می خواهید، تا وقایع زندگی خود را ثبت کنید، یک وبلاگ شخصی برای شما مناسب تر است (به عنوان مثال می توانید سری به www.Blogger.Com بزنید) اگر چیز بهتری می‌خواهید یا کنترل کامل روی سایت خود می خواهید ، بنابراین باید وب سایت شخصی  را از ابتدا ایجاد کنید.
  • طراحی سایت های موضوعی : این سایت ها روی یک موضوع خاص متمرکز می‌شود به عنوان مثال اگر روی ساختن یک وب سایت درباره موسیقی هنر ،کتاب ، غذا ، حرکت‌های سیاسی مورد علاقه خود متمرکز شده اید،  یک وب سایت موضوعی مناسب است. قبل از این که شروع به ایجاد و ساخت یک سایت کنید  ، ابتدا مشخص کنید دیگر افراد با علاقه مشترک از سایت شما بازدید خواهند کرد یا خیر . نگاهی به سایت مشابه در آن موضوع بیندازید .بهترین وب سایتهای موضوعی همیشه کاربران با علاقه مشابه را جذب خواهند کرد.
  • سایت های رویداد : این سایت ها روی یک موضوع خاص متمرکز هستند. یک مثال معمولی سایت ازدواج است. میزبانان رویداد چنین مواردی را ایجاد می کنند تا اطلاعات زمینه ، لینک برای ثبت نام هدیه و تصاویر عاشقانه را نمایش دهند.  وقتی ازدواج  به اتمام می‌رسد ، سایت نیز ناپدید می شود و به چیز متفاوت تبدیل می شود.
  • سایت های تبلیغاتی : وقتی می خواهید چیزی را برای فروش نمایش دهید ، از این سایت‌ها استفاده خواهید کرد. در وب افرا انواع سایت و اپلیکیشن بر طبق نیاز و خواسته شما طراحی می شود . ( طراحی سایت اختصاصی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از جمله طراحی های سایت و اپلیکیشن می باشند .)
  • سایت های تجاری کوچک یا سایت های E-commerce (تجارت الکترونیک): این سایت ها موفقیت آمیز ترین کاربرد وب را نشان می‌دهد ، فروش اشیای مختلف  ؛ از پخش کننده های موسیقی قابل حمل گرفته تا داروها. ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک کامل مانند amazon.Com فراتر از تلاش یک شخص است. این سایت ها توسط برنامه ها و برنامه نویسی های مختلف پشتیبانی می‌شوند. شرکت های مانند paypal یا yahoo سرویس هایی فراهم آورده که به شما اجازه ساخت سایت های فروشگاهی را می دهند.

طول عمر سایت چقدر است ؟

وب همیشه در حال تغییر است. وب امروزی هیچ شباهتی به سال قبل ندارد ( و حتی ۱۵ ثانیه قبل)

در اینجا دو حقیقت مهم درباره مدت زمان زندگی وب سایت ها می بینید:

  • بهترین وب سایت ها همیشه در حال تغییر هستند. سازندگان آنها همیشه امکانات جدید مرورگر ها پشتیبانی کرده و ظاهر سایت خود را تغییر می‌دهند تا با علایق جدید سازگار باشد و همیشه محتویات جدیدی را به سایت خود اضافه می نمایند.
  • وقتی یک وب سایت دیگر تغییر نمی کند در حالت نزدیک به مرگ است.

درباره سایتهای مورد علاقه خود فکر کنید و آنها به صورت روزانه تغییر می‌کنند. یک سایت خوب سایتی نیست که  تنها یک بار بتوانید از آن استفاده کرده و دیگر به آن کاری نداشته باشید. بلکه باید شما را وادار کند تا آن را بوک مارک کرده و مرتبا با ما سر بزنید. اگر سازنده سایت اطلاعات جدیدی به آن اضافه نکنند،سایت دیگر ارزش خود را از دست می دهد. وب افرا پس از طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن برای شما پشتبانی از سایت و بروز رسانی آن را نیز برای شما انجام خواهد داد .

[caption id="attachment_13950" align="aligncenter" width="900"]برنامه ریزی برای طراحی وب سایت برنامه ریزی برای طراحی وب سایت[/caption]

چگونه وب سایت را بروز نگه داریم ؟

ایجاد یک وب سایت به مقدار کافی سخت است اما نگهداری آن کاری به مراتب سخت‌تر است .در اینجاچند نکته را می بینید که  می‌تواند به شما کمک کند:

  1. همیشه درباره بهبود سایت خود به صورت مرحله به مرحله فکر کنید . وقتی اولین بار وب سایت را آنلاین می کنید ، سایت هنوز کامل نیست .بلکه باید آن را به صورت نسخه ۱ در نظر گرفته و برای نسخه بعدی چند تغییر در نظر بگیرید.  این کار را به صورت تیکه به  تیکه ، مرحله به مرحله انجام داده تا بتوانید همه موارد لازم را در سایت قرار دهید.
  2. قسمتهای را انتخاب کنید می‌توانید آنها را مرتبا تغییر دهید و بقیه را به حال خود رها کنید. هیچ روشی وجود ندارد که بتوانید هر هفته کل سایت خود را بازنگری کرده و تغییر دهید . بلکه به عنوان مثال در یک سایت شخصی ، می توانید اخبار را روی یک صفحه ی جداگانه قرار داده و آن صفحه را  به روز کنید. در طراحی وب سایت، می توانید روی صفحه خانه متمرکز شوید تا بتوانید محصولات جدید را تبلیغ نماید
  3. .وب سایت را به گونه ای طراحی کنید که بتوانید آن را تغییر دهید. این سخت ترین اصل است زیرا نه تنها نیازمند برنامه ریزی است ، بلکه باید تجربه زیادی در کار بدست آورید تا بتوانید به راحتی آن را انجام دهید .همان طور که تجربه بیشتری در طراحی سایتبه دست می‌آورید،  یاد می گیرید که چگونه سایتی را به شکلی طراحی کنید که آسان تر به روز  شود. یک روش جدا کردن اطلاعات درصفحه های مختلف است تا بتوانید محتویات جدید را اضافه کنید بدون اینکه مجبور باشید کل سایت را دوباره تغییر دهید .روش دیگر استفاده از برگه های  شیوه برای جدا کردن فرمت صفحه از محتویات است. با این روش می توانید به آسانی اطلاعات  جدید را درون صفحه  قرار دهید  بدون این که مجبور باشید فرمت لازم را از ابتدا روی محتویات اعلام کنید.