طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

بهترین روش طراحی سایت خبری چیست؟

مردم در طول روز بار ها اطلاعات مورد نیاز خود را در دنیای اینترنت و سایت های مختلف دنبال می کنند. بیش از 94 درصد مردم گفته اند که دلیل اصلی بی اعتمادی آن ها به یک وب سایت، طراحی نادرست آن بوده است. اگر طراحی سایت خبری به طوری باشد که محتوا زیادی را در بر داشته باشد، این یک اقدام نادرست می تواند باشد. این اشتباه می تواند سبب از دست رفتن بازدیدکنندگان وب سایت خبری شما شود. 

محتوا هنوز هم شاه است و طراحی سایت خبری واکنش گرا و با سرعت بالا مزیت محسوب می شوند. استفاده از پلاگین ها، فشرده سازی و استفاده از روش های دیگری که سرعت صفحات سایت شما را بیشتر می کند، میزان پرش کاربران از سایت شما را کاهش خواهند داد و نرخ تبدیل را بهبود خواهد بخشید.

اما طراحی سایت خبری چگونه است؟ چطور این سایت ها مخاطبان را تحت تاثیر خود قرار داده اند؟ آیا سایت های خبری می توانند آینده روزنامه نگاری باشند؟ در ادامه به بررسی همه این سوالات خواهیم پرداخت.

چرا مردم خبر های آنلاین را می خوانند؟

در دهه گذشته، روزنامه نگاری وارد مرحله ای شده است که سازمان های خبری تمایل کمتری به سرمایه گذاری در زمینه های اینترنتی داشته اند. این بخاطر ترس از این است که اینترنت جای رسانه های سنتی را بگیرد. با این حال، روزنامه ها تلاش می کنند با کاهش داستان ها، اضافه کردن تفاسیر و به ویژه استفاده از رسانه های اجتماعی، با کاهش علاقه خوانندگان خود مبارزه کنند.

سیری شرینواسان، استاد رسانه در مدرسه روزنامه نگاری کلمبیا در نیویورک، گفت: "مشکل این است که دلار های تبلیغاتی که صرف روزنامه ها می شد، اکنون در دنیای دیجیتال جایگزین می شوند."

امروزه افراد جوان به سرعت به سمت وب مهاجرت می کنند. در میان افراد زیر 29 سال، وب سایت های خبری از 34٪ به 59٪ پیشرفت داشته اند و تلویزیون و روزنامه ها با 28٪ کاهش مواجه بوده اند.

مطالعات نشان داده است که خبر های آنلاین مزیت هایی دارند که در زیر لیست آن ها را قرار داده ایم:

  • رایگان بودن
  • چند وظیفه ای بودن
  • داشتن گزینه های بیشتر
  • آپدیت 24 ساعته
  • قابلیت سفارشی سازی
  • امکان بحث درباره یک خبر
  • وجود نقطه نظرات مختلف
  • امکان اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

رسانه های خبری آنلاین تنها رسانه هایی بوده اند که طی یک سال اخیر با رشد همراه بوده اند. در حالی که روزنامه ها تلویزیون و مجلات و سایر رسانه ها با کاهش رشد مخاطبان خود مواجه شده اند. 

افزایش مخاطبان سایت های خبری چگونه است؟

سازمان های خبره در سراسر جهان در سال های اخیر تمرکز خود را روی تجزیه و تحلیل داده ها افزایش داده اند. تجزیه و تحلیل سیستماتیک از اطلاعات کمی در مورد جنبه های مختلف رفتار مخاطبان با هدف افزایش مخاطبان، افزایش تعامل و بهبود گردش کار اتاق نشریات.

امروزه مشارکت کاربران در سایت خبری به عنوان یک تجربه کاربری خوب بوده و تعامل مناسبی را ایجاد خواهد کرد. ویژگی هایی مانند انتخاب مقالات که توسط خوانندگان دیگر توصیه شده است، دنبال کردن پیوندهای داستان ها و بررسی نظرات خوانندگان دیگر، تجربه کاربر را در وب سایت رضایتمندانه تر خواهد نمود. 

موتور جستجو گوگل حدود سی درصد از ترافیک را به سایت های خبری اختصاص داده است که به وضوح نشان می دهد که مردم هنوز از گوگل استفاده می کنند تا اطلاعاتشان را دریافت کنند.

با این حال، رسانه های اجتماعی و به ویژه فیس بوک به عنوان منبع قدرتمند اخبار ارجاع داده می شوند. در پنج سایت برتر، فیس بوک دومین یا سومین ترافیک را دارا است. از طرف دیگر توییتر نیز می تواند به عنوان یک منبع خبری در نظر گرفته شود.

افزایش مخاطبان سایت 

سازمان های خبری ممکن است به یک استراتژی چند لایه و پیچیده نیاز داشته باشند تا به طور قدرتمند عمل کنند. آن ها بایستی از اجزای تعاملی مناسب در طراحی سایت خبری مورد نظر خود استفاده کنند. 

مقالات نقش مهمی در حفظ مشارکت کاربران دارند. استفاده از محتوا جذاب می تواند مشارکت کاربران در سایت خبری شما را افزایش دهد. استفاده از تصاویر و سرفصل ها مردم را به محتوای مقالات منتقل می کند. همان طور که تعاملات آنها با طرح های وب سایت خبری ادامه می یابد، قابلیت استفاده و ارائه اطلاعات به بهبود تجربه کاربری آنها کمک می کند، اما وجود نوآوری در مقاله ها نیز بر تعاملات تاثیر می گذارد.

سایت خبری باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟

  • ناوبری واضح: هنگامی که کاربر به وب سایت شما می آیند سیستم ناوبری مانند یک نقشه جاده به او کمک می کند تا به مطالب مورد نیاز خود دست پیدا کند. اگر ناوبری و ساختار منو سایت خبری واضح باشد، بازدید کنندگان باقی خواهند ماند و تجربه خوبی خواهند داشت.
  • امنیت: در مطالعه 2015 که توسط WhiteHat Security انجام شد، گزارش شده است که 86 درصد از تمام وب سایت ها دارای حداقل یک آسیب جدی هستند. در همین سال، گوگل گزارش داد که میزان هک شدن سایت ها 180 درصد افزایش یافته است. این باعث می شود امنیت یک ویژگی اساسی در وب سایت خبری شما باشد.
  • یکپارچگی با شبکه های اجتماعی: ادغام و پیوستگی این دو سبب بهبود وضعیت سئو و بهینه سازی سایت شما می شود. 
  • استفاده از میزبانی مناسب: یک سایتی که کند باشد و سرعت بارگذاری مطالب در آن کم باشد می تواند برای کاربران ناراحت کننده باشد و سبب از دست رفتن آن ها شود.
  • فضای سفید: فضای سفید یکی از عناصر نادیده گرفته شده است که یک طراحی سایت عالی را تشکیل می دهد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از فضاهای سفید این است که آنها قابلیت خوانایی محتوا را افزایش می دهند و این برای وب سایت های خبری با محتوای زیاد بسیار مهم است.
  • باکس ها، گرید ها و سایر پلن های گرافیکی: استفاده از این عناصر می توانید سازماندهی سایت خبری خود را به بهترین شکل انجام دهید. همچنین می توانید طرح های هوشمند گرفیکی ایجاد کنید یا با استفاده از باکس ها به خوبی اطلاعات صفحه سایت را طبقه بندی نمایید.
  • سلسله مراتب بصری: اهمیت ارتباط عناصر مختلف را می توان به وضوح با عوامل مختلفی از جمله تایپوگرافی (سرفصل ها، زیر عنوان ها، نقل قول ها و غیره)، اندازه تصویر، نحوه قرار گرفتن آن ها و غیره نشان داد. اگر شما یک بلوک بزرگ از اطلاعات را به کاربران خود نشان دهید، احتمالا 99 درصد از کابران را از دست خواهید داد. چرا که اکثر مردم به جلوه های بصری دقت می کنند و پردازنده اطلاعات نیستند.  
  • تصاویر و آثار هنری: تصاویر و آثار هنری زمانی که یک نوشته را هم شامل شوند، منحصر به فرد و خیره کننده هستند. به جای بمباران کاربران خود با متن های زیاد، در اولین نگاه به آنها اجازه دهید سایت خبری را با استفاده از گرافیک جذاب مورد بررسی قرار دهند و محتوا خود را پیدا کنند. برای موفقیت بیشتر سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید.

طراحی یک سایت خبری همیشه مورد بررسی قرار می گیرد. صرف نظر از این که چه نوع خبرهایی را پوشش می دهند، همه آنها با چالش در نمایش محتویات زیاد خود در صفحه اصلی مواجه شده اند که باعث ایجاد چالش در چیدمان، قابلیت استفاده و ناوبری برای طراح می شود. مهم ترین جنبه ای که سایت های خبری باید روی آن تمرکز داشته باشند این است که سایت خود را به طور مداوم و 24 ساعته به روز رسانی کنند. مردم انتظار دارند سایت خبری مدام با اطلاعات با کیفیت آپدیت شود. 

طراحی سایت خبری 

کسب درآمد نیز یک عامل مهم برای وب سایت های خبری است و جالب است بدانید که چگونه آنها تبلیغات را با طراحی ادغام می کنند. در برخی موارد، تبلیغات تا حدودی مزاحم و یا بیش از حد هستند، اما اکثر طرح های وب سایت های خبری قادر به اضافه کردن آگهی بدون پرت کردن حواس خوانندگان و ایجاد مزاحمت هستند.

برترین تم های وردپرس برای طراحی سایت خبری

تم ورد پرس NEWSMAGطراحی سایت خبری وردپرس 

تم ورد پرس COMPASSسایت خبری وردپرس 

تم ورد پرس HERALDHERALD 

تم ورد پرس NEWSPAPER

 

تم ورد پرس BEST

نتیجه گیری

در دنیای طراحی سایت ممکن است بهترین وجود نداشته باشد. اما برخی از سایت ها با طراحی، محتوا مناسب تر و امتیاز دهی و موارد کار های بهتری را نسبت به دیگران انجام می دهند. سایت های خبری برای کسب سود و منافع بیشتر بایستی ابتدا به هویت خود دقت کنند. چه کسی هستند، چه ماموریتی دارند و وجه تمایز مخاطبان آن ها در چیست؟

یافته ها نشان می دهد که گروه های مختلفی از مصرف کنندگان آنلاین در اینترنت وجود دارند که هر کدام متفاوت به نظر می رسند. این تفاوت ها باعث می شود سازمان های خبری برای ایجاد استراتژی های جداگانه ای برای خدمت رسانی به گونه های مختلف مخاطبان اقدام کنند.

آینده روزنامه نگاری بستگی به درک مردم از محیط های خبر رسانی دیجیتال دارد. مردم به اخبار جامع و به روز رسانی های سریع علاقه دارند. همچین آن ها معمولا تمایل دارند خبر های داغ و برجسته را بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

برگرفته از سایت pixelmattic

شما می توانید نقطه نظرات خود را درباره طراحی سایت خبری در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

۵ اقدام لازم برای شروع طراحی وب سایت برای استارت آپ ها

طراحی وب سایت، برای شروع داستان راه اندازی هر شرکتی ضروری است. حتی شرکت های بزرگ تر مانند توییتر، فیس بوک یا اودر هنوز هم به وب سایت ها و یا میکرو سایت ها بسیار وابسته هستند تا داستان خود را به اشتراک بگذارند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. اما از آنجا که شما احتمالا برای هر یک از این شرکت ها کار نمی کنید، وب سایت شما نیاز به یک صعود دارد تا نیازهای بازاریابی خود را براورده کنید.

۵ اقدام لازم برای شروع طراحی وب سایت برای استارت آپ ها

خوشبختانه هنگام ساختن یک وب سایت برای راه اندازی شرکت شما، چیزهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که همه چیز راحت و شدنی است. این که آیا شما باید چیزی را به سرعت، گسترش دهید یا کسی را استخدام کنید، همه بستگی به نوع نیاز های شما و خلاقیت های شما در طراحی وب سایتاست.

در این مطلب ۵ راهنمایی را که هنگام طراحی وب سایت خود، به خصوص برای شروع به کار می توانید استفاده کنید را بیان می کنیم.

۱- محتوای متناسب را آماده کنید

در مواردی  هنگام استفاده از تمام قابلیت های طراحی وب سایت با چالش هایی رو به رو می شویم، اما طی چند سال گذشته تلاش بیشتری شده تا این چالش ها برطرف شود . شما احتمالا می خواهید که طراحی وب سایت شما به زیبایی انجام شود، مخصوصا اگر شروع به کار شما در فضای فناوری باشد. با این حال اگر شما در حال شروع برای طراحی سایت هستید و برای دریافت وب سایت می خواهید یک جلسه  با سرمایه گذار داشته باشید و یا نسخه ی نمایشی از وب سایتتان داشته باشید، بدانید که این جزئیات را به راحتی می توانید نادیده بگیرید.

توصیه من این است که آنچه را که در هر بخش از صفحه می خواهید، تعیین کنید. طراحی که در صفحات مختلف را دوست دارید، به صورت واضح مشخص کنید. صحفاتی که قرار است در صحفه نمایشهای کوچک و بزرگ در دسترس مخاطبان باشد از تلفن همراه تا دسکتاب های بزرگتر.

شما می توانید محتوای خاصی را در صفحه های کوچکتر پنهان کنید تا کاربران خود را مشغول کنید و یا در مورد راه اندازی وبسایت شما، از شما سوء استفاده نشود.

5 اقدام لازم برای شروع طراحی وب سایت برای استارت آپ ها

۵ اقدام لازم برای شروع طراحی وب سایت برای استارت آپ ها

 

۲ –  با رسانه های اجتماعی قاطع باشید

آیا شروع به کار شما باید در رسانه های اجتماعی باشد؟ خیر این کار لازم نیست. به نظر نمی رسد که اجباری به راه اندازی یک پروفایل در رسانه های اجتماعی باشد ولی با این کار می توانید مشتریان مورد نظر خود را به صفحات گفتگو بسپارید و در بسیاری از موارد، کانال رسانه های اجتماعی شما به یک خط حمایت برای مشتریان یا کاربران بالقوه تبدیل خواهد شد. از هر شبکه اجتماعی که انتخاب کرده اید، برای نشان دادن راه اندازی خود، از آن استفاده کنید.

توصیه های من برای شروع کارهای جدید این است که ابتدا لینک های رسانه های اجتماعی خود را در پایین صفحه خود نگه دارید.  اکثر کاربران لینک های رسانه های اجتماعی را در گوشه سمت راست بالا نادیده می گیرند، زیرا بسیاری از سایت ها مشابه هم هستند (به خصوص اگر شما از یک وب سایت قالب پیش ساخته استفاده می کنید). لذا شما لینک کانال خود را در شبکه های اجنماعی، در پایین وب سایت خود قرار دهید.

اما اگر هنوز قادر به اجرای یک تلاش رسانه ای قوی نمی باشید، استفاده از فضاهای اجتماعی را پیشنهاد نمی کنیم.

۳ –  طرح رنگی خود را بر روی مارک نگه دارید

یک اشتباهی که بسیاری از شروع کننده ها انجام می دهد، در طراحی از هر رنگی استفاده می کنند درست مثل استفاده از فضای های اجتماعی مجازی که یک امر سلیقه ای است، آن ها هم از هر رنگی به سلیقه خود استفاده می کنند. این را بدانید که شما باید از رنگ هایی استفاده کنید که با مارک و شرکت شما عجین باشد و ترکیب شود و این رنگ، به نوعی نماد کار و شرکت شما باشد. از یک ترکیب رنگ باید در انتقال پیام های خود استفاده کنید.

اگر می خواهید رنگ های جدا از رنگ سایت تان را انتخاب کنید، لااقل رنگ هایی را استفاده کنید که چندان فاصله ای با رنگ مورد نظر شما نداشته باشد. همیشه از نوع سایه های مشابهی استفاده کنید. در انتخاب رنگ ها و طرح ها در وب سایت دقت کنید که با هم خوانا باشد و در کنار اینکه دلپذیر نیز باشد.

5 اقدام لازم برای شروع طراحی وب سایت برای استارت آپ ها

۵ اقدام لازم برای شروع طراحی وب سایت برای استارت آپ ها

۴ – طراحی یک منوی واضح

هنگامی که افراد از وبسایت شما بازدید می کنند، آنها می خواهند که به سرعت و به  راحتی اطلاعات مورد نظرشان را پیدا کنند. بهترین راه برای رسیدن به این سرعت عمل در سایتتان این  است که شما خودتان فکر کنید که چگون سایتتان را تنظیم کنید که به این اطلاعات به صورت منطقی و آسان بتوان دسترسی داشت. این بیشتر به مکر و حیله و زرنگی شما بستگی دارد. و از سردرگمی جلوگیری می کند .

اطمینان حاصل کنید که منوی مشخصی را در سایت خود داشته باشید که به همه بخشهای اصلی سایت شما مرتبط است. بینندگان باید با یک نگاه، دقیقا بدانند که به کجا می خواهند بروند.

۵ – سایتتان را پر رنگ تر از دیگر سایت ها نشان دهید.

امروز با وجود وبسایت هایی که هر روز بیشتر هم می شوند شما در یک صحنه رقابتی قرار می گیرید که باید در آن خودتان را بیشتر از دیگران به چشم مخاطبان نشان دهید. برای این کار چند توصیه را یاد آور می شویم : اول اینکه از طرح ها رنگی غیر معمول و خلاق استفاده کنید.

چیز دیگری که می توانید انجام دهید این است که عناصر رسانه ای بیشتری را به سایت خود اضافه کنید.  چیزهایی مانند ویدیو، منوهای بزرگ غیر قابل انعطاف، و یا تصاویر بزرگ، با استفاده از این عناصر می توانید همه سایت خود را برجسته کنید. با ایده های مختلف بازی کنید و ببینید کدام یک برای وب سایت شما مناسب تر است.

امیدوارم این راهنمایی ها، برای شروع طراحی وب سایت شما مفید واقع شده باشد. برای شروع کارها مهم است که به وب سایت خود توجه داشته باشید، زیرا احتمالا بهترین راه برای رسیدن به مشتریان بیشتر است.

ترجمه از modeeffect.com

بررسی مراحل ثبت شرکت طراحی سایت

یکی از جدید ترین کسب و کار های مدرن در حوزه فناوری اطلاعات که امروزه تحت تأثیر علوم مختلف در حال توسعه می باشد، ثبت یک شرکت طراحی سایت است. در دنیایی که تمامی اقدامات در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد و عرصه، یک عرصه رقابتی است، افرادی که در این حوزه قصد فعالیت دارند و می خواهند که موفق شوند، باید در این عرصه رقابت، حضور داشته باشند. دردنیای امروز که نمایش، اطلاع رسانی ، تبلیغات و فروش در بستر اینترنت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود، افراد جهت معرفی کسب و کار خود سایتی را طراحی می کنند.

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت چیست

فرایند طراحی سایت، یک اقدام چند منظوره و به همراه مجموعه اقداماتی از قبیل طرح ریزی، پیش تولید، تحقیق، تبلیغات و همچنین مدیریت فایل های صوتی، تصویری و دیگر فایل های چند رسانه ای مورد استفاده در صفحات سایت می باشد.

مهم ترین نتیجه و مزایایی که طراحی سایت می تواند داشته باشد، عبارتند از :

۱- با طراحی سایت، معرفی کامل و جامع از شخص، سازمان و یا شرکت مربوطه، به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

۲- طراحی سایت موجب سهولت در برقراری ارتباط با کاربران و کسب اطلاعات به روز و حتی در لحظه می شود.

۳- با طراحی سایت، مدیریت محتوای اداری داخلی و اعضا، آسان تر می شود.

۴- با طراحی سایت و حضور در جامعه مجازی داخلی و خارجی، جذب بازار آسان می شود.

۵- هزینه تبلیغات کاهش می یابد ضمن اینکه شرکت شما هم در سطح ملی معرفی می شود هم در سطح بین الملل.

۶- با طراحی سایت، کلیه مدیریت مجموعه شما، در هر زمان و هر نقطه از جهان در دسترس کاربر قرار می گیرد و مسیر های اجرایی کوتاه می شود.

۷- در واقع یک بازار مجازی ایجاد می شود که بازتابی از بازار حقیقی می باشد.

با دانستن این همه مزایایی که طراحی سایت در رسیدن به موفقیت دارد، شرکت های زیادی به طراحی سایت پرداخته اند.

در این مقاله قصد داریم مراحل ثبت شرکت طراحی سایت را بیان کنیم.

 

  • ثبت شرکت طراحی سایت: 

برای این که یک شرکت طراحی سایت  بتواند ثبت شود، می تواند قالب های ثبتی مختلف را با توجه به نوع فعالیت مورد نظر انتخاب کند که از جمله رایج ترین و متداول ترین قالب ثبتی، قالب ثبتی سهامی خاص و قالب ثبتی با مسئولیت محدود است. لذا ما به شرح شرایط ثبت شرکت در این دو قالب ثبتی می پردازیم.

برای ثبت شرکت طراحی سایت سهامی خاص، حداقل اعضا باید سه نفر باشند به علاوه دو نفر بازرس که جدا از اعضا هستند. حداقل سرمایه لازم صد هزار تومان است که ۳۵ درصد این سرمایه همان ابتدای کار دریافت می شود.

مدارک لازم عبارتد از :

۱-  تصویر مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه).

۲- اصل گواهی عدم سوء پیشینه.

۳-  امضاء اقرارنامه.

۴- اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع.

۵- تنظیم وکالت نامه به نام وکیل درصورتی که امور ثبت توسط وکیل انجام شود.

برای ثبت شرکت طراحی سایت با مسئولیت محدود، وجود حداقل دو نفر عضو ضروری است. هم چنین سرمایه ۱۰۰هزار تومانی لازم است که باید به طور کامل پرداخت شود.

مدارک لازم عبارتند از :

۱- تصویر شناسنامه و کارت ملی.

۲- مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع.

۳- اصل گواهی عدم سوء پیشینه.

۴- اقرارنامه امضا شده.

 

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت چیست؟

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت چیست؟

این جا تازه اول کار است و در واقع پس از ثبت شرکت طراحی سایت اقدامات ضروری آغاز می گردد.

به موجب بند ۱ آیین نامه سازمان نظام صنفی رایانه ای، کلیه شرکت هایی که برای انجام فعالیت های مشاوره، نظارت، طراحی، تولید، نصب و راه اندازی، توسعه، پشتیبانی و آموزش سیستم های نرم افزار، سخت افزار، شبکه های اطلاع رسانی و نظایر آن تشکیل می شوند، موظفند پس از ثبت شرکت مطابق قانون تجارت و قبل از شروع فعالیت به نظام صنفی استان خود مراجعه و مجوز فعالیت دریافت دارند.

برای این که شرکت ها به عضویت نظام صنفی رایانه ای استان پذیرفته شوند، باید شرایط زیر را دارا باشند :

  1. موضوع فعالیت آن ها به موجب اساسنامه شرکت صرفاَ یکی از فعالیت های رایانه ای مندرج در بند ۱آیین نامه  باشد.
  2. دارای مدیر عامل ( تمام وقت ) با حداقل مدرک کارشناسی باشند.

تبصره :

– مدیرانی که قبل از تشکیل نظام صنفی رایانه ای استان در شرکت خود سمت مدیریت عامل را داشته اند، از این قاعده مستثنی می باشند.

– در صورتی که مدیر عامل مدرک کارشناسی نداشته باشد، باید شامل یکی از موارد ذیل باشد :

مدرک فوق دیپلم در رشته کامپیوتر با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۴ سال.

مدرک فوق دیپلم در رشته های مرتبط با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۶ سال.

مدرک فوق دیپلم در سایر رشته ها با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۸ سال.

مدرک دیپلم با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۱۰ سال.

  1. در استان مورد تقاضا به ثبت رسیده باشند.
  2. مرکز اصلی شرکت در استان مورد تقاضا قرار داشته باشد.

 

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت چیست؟

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت چیست؟

 

  • مدارک موردنیاز برای دریافت مجوز فعالیت شرکت های متقاضی به شرح ذیل است :

-فتوکپی شناسنامه مدیر عامل.

– کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت و آخرین تغییرات آن.

– تصویر مدرک تحصیلی مدیر عامل.

-کپی برگه احراز صلاحیت و رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک.

 

در گام بعد برای دریافت مجوز فعالیت و تکمیل مراحل ثبت نام، می بایست با مراجعه به زیرپورتال های استانی خود ، به صورت آن لاین نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

  • مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی

– روزنامه رسمی آگهی تاسیس و ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور.

– روزنامه رسمی آگهی تغییرات.

– کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی (درصورت وجود).

– کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت.

– کپی رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک (درصورت وجود).

– تصویر مدرک تحصیلی مدیرعامل.

– تصویر لیست بیمه (درصورت تازه تاسیس بودن شرکت و نداشتن لیست بیمه، نامه ای مبنی بر تمام وقت بودن مدیر عامل و اشتغال در شرکت بارگذاری شود.).

– تصویر اساسنامه ( تمامی صفحات به صورت فایل پی دی اف بارگذاری شود ).

مدت اعتبار مجوز فعالیت صادره یکساله می باشد.لازم به ذکر است وفق ماده ۶ آیین نامه، این شرکت ها موظف می باشند هر ساله تغییرات ایجاد شده در اساسنامه شرکت و نیز روزنامه رسمی را به سازمان نظام صنفی اعلام نمایند. علاوه بر این، ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی و فرم خود اظهاری در رابطه با فعالیت های شرکت نیز ضروری می باشد.

مزایای طراحی وب سایت اختصاصی چیست

تا همین اواخر، ایده طراحی وب سایت شخصی، تنها منحصر به چندی از حرفه ای های خاص بود. مانند حرفه ای های حوزه فناوری اطلاعات، هنرمندان، استادان و محققان و غیره. برای هر کدام از این حرفه ای ها یک وب سایت شخصی طراحی شده بود. اما امروزه هنر وب سایت شخصی، در ارائه یک رزومه چند بعدی و یک هویت آنلاین شناخته می شود که لازمه هر کار حرفه ای است. و هر فرد حرفه ای برای رشد و توسعه خود و نشان دادن تخصص خود در هر زمینه ای باید یک سایت اختصاصی و شخصی را پیش بینی کند. با ما همراه باشید تا در این مقاله مزایای طراحی وب سایت اختصاصی را بیان کنیم.

مزایای داشتن یک وب سایت اختصاصی چیست

ایجاد یک وب سایت شخصی، در جذب افرادی که شما را به صورت آنلاین مشاهده می کنند، نقشی اساسی دارد. در اینجا تنها برخی از مزایای استفاده از وب سایت شخصی را بیان می کنیم:

  • ساخت اعتبار شما:

داشتن یک وب سایت شخصی یک راه عالی برای ایجاد اعتبار شما و نمایش اعتبار شما می باشد. این باعث می شود که خلاقیت و تمایز شما با رقیب هایتان، پتانسیل وب سایت شما و دیگر موارد در مقایسه با دیگران مشاهده شود. در نتیجه باعث می شود که هویت خودتان را به دیگران نشان دهید و در واقع تخصص شما درطراحی وب سایت شخصی، خود نشان دهنده تخصص کاری شماست که برای کاربران آشکار می شود.

  • یک وب سایت شخصی دقیقا بیانگر  همان مهارت شخصی است! 

همانطور که خودتان را از طریق وب سایت معرفی می کنید، نقاط قوت و اعتبار خود را برجسته می کنید این باعث می شود که مهارت اصلی شما به مخاطبان نشان داده شود. مخاطبان می خواهند بدانند که می توانید کاری را که می خواهند انجام دهید یا خیر.  طراحی وب سایت شخصی باعث می شود شما خودتان را نه از طریق بیان کردن و سخن گفتن درباره مهارت بلکه از طریق نشان دادن مهارت و تخصص تان به کاربران، آنها را در رابطه با انجام کارهایی که می توانید به آنها کمک کنید، آگاه سازید.

مزایای داشتن یک وب سایت اختصاصی چیست

مزایای داشتن یک وب سایت اختصاصی چیست

  • به سهولت ارتباط برقرار کنید:

یکی از بهترین مزایای استفاده از یک وب سایت شخصی این است که نه تنها شما را قادر می سازد که با کسانی که به طور رسمی ارتباطی ندارند، ارتباط برقرار کنید، بلکه با کارفرمایان بالقوه یا مشتریانی که بهترین راه ارتباط با شما را از طریق سایت شما پیدا می کنند، ارتباط برقرار کنید.  داشتن یک وب سایت شخصی خوب، نام تجاری شما را تقویت خواهد کرد و به شما فرصت های بیشتری را ارائه خواهد دادا؛ ایجاد یک سایت شخصی باعث می شود در رابطه با آن چیزهایی که حتی فکر می کردید که غیر ممکن به نظر برسند، ممکن خواهند شد.

  • وقت طلاست:

طراحی یک وب سایت شخصی، نه تنها صرف زمان کارفرمایان را با داشتن تمام اطلاعات و مخاطبین خود در یک مکان مناسب، کمتر می کند، بلکه به صرفه جویی در زمان خودتان هم کمک می کند زیرا به اکثر سوالاتی که ممکن است از جانب کاربران پیش بیاید، در همان ابتدا پاسخ داده خواهد شد و شما مجبور به پاسخ دادن به تمامی آن ها نخواهید بود. چه آن هایی که با شما تماس می گیرند و چه آنهایی که به شما ایمیل می دهند. شما از شر اکثر این تماس های اولیه راحت می شوید. چون این طراحی سایت شخصی، شما را راحت تر به کاربر می شناسد.

  • اگر شما در مورد هزینه ساخت وب سایت نیز نگران هستید، این بیشتر یک واهمه است!  زیرا طراحی وب سایت تخصصی موجب می شود از بسیاری از هزینه های روش های سنتی جلوگیری شود. هزینه هایی از قبیل هزینه های محصولات کاغذی ناشی از تبلیغات و … . امروزه طراحی یک وب سایت شخصی با شرکت های طراحی سایت مختلفی که وجود دارد، با قیمت بسیار پایین در دسترس می باشد.

به خاطر داشته باشید که شما یک مارک شخصی دارید!  حالا شما باید در مورد راه هایی برای بالا بردن سود خود با به کار گیری استراتژی های مختلف فکر کنید و بازه منفعتی سایت شخصی خود را بالاتر برید. طراحی سایت شخصی، یاری گر شما در انتقال نام تجاری شخصی شما به کاربران است. این یک پلت فرم به طور کاملا قابل تنظیم است که شما را در بهترین وضعیت ممکن در معرض نمایش قرار می دهد.

مزایای داشتن وب سایت شخصی برای متقاضیان شغل و نحوه ساخت آن

داشتن یک وب سایت شخصی، ‌یک امر منحصر به فرد مخصوصا دارای مزایای متنوع برای کسانی است که به دنبال درخواست شغل و کسب و کار است.

یکی از دلایل اصلی داشتن یک وب سایت شخصی این است که دارای اطلاعات مختلفی از جمله اطلاعات متقاضی، اطلاعات تماس، رزومه کاری و غیره هستند که موجب می شود به کارفرما راحت تر معرفی شوید. در واقع طراحی وب سایت شخصی،‌ یک معارفه از شما می باشد به طرز روشن تر از نحوه معارفه کلامی از شما.

همچنین می تواند یک ابزار برای کارفرمایان باشد تا بتوانند به شما اطلاع دهند وقتی که ممکن است به راحتی به آنها دسترسی نداشته باشید.  در واقع طراحی وب سایت، پنجره ای برای کسانی است که می خواهند شما را بهتر بشناسند و شخصیت شما را شناسایی کنند در مواردی که حتی شما در دسترس آنها نباشید.

مزایای داشتن یک وب سایت اختصاصی چیست

مزیت دیگر طراحی وب سایت شخصی، ارتباط متقابل و أخذ بازخورد از کاربران است و به دنبا ل آن کنترل و نظارت بر صحت اجرای طرح و پروژه به گونه ای کاربر پسند است.

در پایان باید بگوییم که طراحی وب سایت شخصی، یک هویت آنلاین از تخصص شما، ارتباط و تعامل شما با کاربر، به همراه یک رزومه کامل، جامع و استاندارد از شما و در مجموع یک محتوای غنی از تمام موارد ذکر شده می باشد که به کاربران در هر لحظه می توانید یاری رسانید و در واقع در دسترس کاربران در هر زمان و هر مکان باشید.

نا گفته نماند که در گفتمان طراحی وب سایت شخصی گفته می شود که این کار ( طراحی وب سایت شخصی )، یک ارائه از جسم کار هم نیز می باشد؛ به دلیل این که شما در سایت شخصی خود، نمونه کارهای تجربی را در اختیار کاربران قرار می دهید که این در معرفی تخصص شما، نمود عینی تری دارد.

ترجمه از prosky.co

Top 10 Benefits of A Professional Website

نکات مهم اجرایی برای طراحی وب سایت با وردپرس

همانگونه که میدانیم، وردپرس یک سیستم برای مدیریت محتوا در سایت ها و وبلاگ ها می باشد که در گذشته یک سیستم رایگان برای وبلاگ نویسی بود که در این زمینه به وبلاگ نویسان کمک موثری می نمود و بعد از آن به صورت یک cms یا نرم افزار اپن سورس به منظور مدیریت سایت معرفی شد. در زمان طراحی وب سایت، موضوع عملکرد آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سرعت بارگذاری سایت یا ظاهر زیبا و مناسب آن از موضوعاتی است که در مورد عملکرد سایت در نظر گرفته می شود. بعضی افراد این موضوع را مربوط به قالب سایت می دانند. برای کاربرانی که با قالب وردپرس تصمیم به طراحی وب سایت گرفته اند، ممکن است با مسائلی مربوط به عملکرد سایت برخورد کنند که معمولا می تواند با چند مشکل رایج در ارتباط باشد؛ در ادامه این بخش از آموزش وردپرس قصد داریم نکات مهم اجرایی برای طراحی وب سایت با وردپرس را در اختیار اینگونه افراد قرار دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

نکات مهم اجرایی برای طراحی وبسایت با وردپرس

انتخاب سرور یا سرویس میزبانی مناسب و قوی

انتخاب یک سرور مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما در زمانی که می خواهید به گرفتن مقدار ترافیک موردنیاز برای سایت خود اقدام نمایید، حتما باید سرعت سرور را در نظر بگیرید. حتی اگر با رعایت موارد موردنیاز سایت شما از نظر افزایش سرعت و سرعت بازگذاری در بهترین حالت باشد، باز هم در صورتی که شما از یک سرور نامناسب استفاده نمایید، با مشکلات جدی و فراوانی روبه رو خواهید شد. بنابراین همواره میزبان خود را در نظر بگیرید، چراکه در صورت داشتن انتخاب نامناسب، ارزش سایت شما از بین خواهد رفت و سایر موارد دیگر مهم نخواهد بود.

انتخاب قالب وردپرس مناسب و جامع برای سایت

ممکن است که در زمان راه اندازی یک سایت جدید، با عجله و شتاب زده کارهایمان را پیش ببریم و قالبی را انتخاب و نصب نماییم. اما باید گفت که اینجا سرعت زیاد معیار خوبی نیست. گاهی با دریافت یک قالب نامعتبر در آینده شاهد مشکلات عجیبی در سایت خود خواهیم بود و در بعضی مواقع بی خبر کدهای هک را وارد سایت خود نموده ایم. انتخاب قالب باتوجه به هدفی که شما برای وبسایت و کسب و کار اینترنتی خود در نظر گرفته اید، اصول و قواعد خاصی دارد که متاسفانه بسیاری از کاربران آن را جدی نمی گیرند.

سایت منبع