طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

سئو و بهینه سازی سایت

همانطور که در مقالات گذشته در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت اشاره کردیم، بعد از طراحی یک سایت برای اینکه در موتورهای جستجو دیده شویم می بایست یک سایت بهینه و سئو شده داشته باشیم.
لینک سازی داخلی برای مقالات سایت یکی از ترفند های سئو و بهینه سازی سایت می باشد که با لینک سازی داخلی در مقالات می تونید آن مقاله و محتوا را سئو کنید.

شاید این سوال مطرح باشد که لینک سازی داخلی برای مقالات سایت چه ارتباطی به سئوی مقاله دارد؟


پاسخ این سوال این است که وقتی یک مقاله جدید برای وب سایت خودتون ایجاد می کنید با لینک دادن به مقاله های قدیمی و معتبر سایتتون به خزنده ها اعلام می کنید که این مقاله هم اعتبار داره و باعث می شوید که خزنده ها از مقاله شما ایندکس گرفته و مقاله را معتبر بدانند که این موضوع باعث می شد که مقاله شما در نتایج سرچ موتورهای جستجو دیده شود.

 

شاید برای شما مفید باشد :

تاثیر لینک سازی در سئو سایت چیست؟

 

لینک سازی برای مقالات جدید چطور باید انجام شود؟


پاسخ این سوال این است که هنگامی که شما محتوا و مقاله جدید ایجاد می کنید، مقاله شما به چند روش می تواند قابل مشاهده باشد :
نمایش مقاله جدید در صفحه اصلی سایت. هنگامی که شما یک محتوای جدید در سایت ایجاد می کنید در صفحه اصلی سایت شما لینک مقاله جدید وجود دارد و این خود یک لینک سازی داخلی برای مقاله شماست.
تعیین موضوع و دسته برای مقالات و معرفی مقالات مربوط به هر دسته که باعث می شود مقاله جدید شما در دسته مربوط به خود نیز نمایش داده شود که این مورد هم یک لینک سازی داخلی می باشد.
بدین صورت مقاله جدید شما در صفحه سایر مقالات دید ه شود که باعث می شود به سادگی برای مقاله خود لینک سازی داخلی انجام دهید.

همچنن با تعیین کلمات کلید ی و برچسب برای هر مقاله و محتوایی که در سایت ایجاد می کنید می توانید مقالات با دسته و برچسب یک سان را نیز در صفحه مختص هر برچسب به نمایش در بیاورید که خود باعث لینک سازی داخلی برای مقالات وب سایت شما می شود.

 

بیشتر بخوانید:

لینک سازی خارجی وب سایت چگونه است؟

 

برای لینک سازی داخلی برای مقالات سایت چه کار کنیم؟


خب مواردی که در بالا اشاره شد از راه های لینک سازی داخلی برای مقالات جدید سایت بود که بسیار مفید هستند و باعث سئو و بهینه سازی سایت و محتوای سایت شما می شود.
هنگامی که می خواهید لینک سازی داخلی برای مقاله خود انجام دهید با این سوال روبرو می شوید که چه مقاله های معتبری که مرتبط با مقاله جدید شماست در سایتتون وجود داره؟
برای اینکار کافیه موضوع یا عنوان مقاله خودتون را در باکس جستجوی گوگل وارد کنید و انتهای موضوع در کادر جستجو نام سایت خودتون رو وارد کنید تا مقاله هایی برتر مرتبط در سایت خودتون در نتایج سرچ نشان داده بشه.
مقاله هایی که در اولین نتایج سرچ می آیند همان مقالات مرتبط معتبر در سایت شما می باشد که می توانید با ساخت لینک داخلی در مقاله جدیدتون به این مقاله ها اعتبار مقاله جدیدتون رو بالا بیارید.

لینک سازی یکی اقدامات سئو بهینه سازی وب سایت می باشد اگر شما صاحب یک سایت هستید حتما از اهمیت بهینه سازی وب سایتتون به منظور اعتبار سایتتون باخبرید.
خیلی از افرادی که تازه صاحب یک سایت شده اند و طراحی سایت انجام داده اند با این موضوع سر و کله می زنند که چرا سایت من در نتایج سرچ موتورهای جستجو نمی آید؟! تنها پاسخ سئو بهینه سازی سیات می باشد.

 

سئو و بهینه سازی وب سایت توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز:


شرکت طراحی سایت نوپرداز با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل دارای خدمات و محصولات متنوعی در زمینه سایت و اپلیکیشن موبایل می باشد که سئو و بهینه سازی وب سایت توسط تیم سئوی نوپرداز نیز یکی دیگر از خدمات این شرکت می باشد که شما با مشاوره رایگان با نوپرداز می توانید به منظور سئو و بهینه سازی وب سایتتون توسط نوپرداز اقدام کنید.

جهت اطلاعات بیشتر:
سئو و بهینه سازی وب سایت توسط نوپرداز


منبع : نوپرداز

راه های بالا بردن بازدید از گوگل

در این مقاله 5 را افزایش بازدید از گوگل به شما پیشنهاد می شود تا با استفاده از این 5 راه، بازدید از گوگل را افزایش دهید و در نتایج سرچ موتور جستجوی گوگل جایگا مناسبی داشته باشید.
چنانچه صاحب یک وب سایت هستید و کسب و کار و خدمات خود را از طریق سایت خود به کاربران انینترنت معرفی می کنید باید برای شما مهم باشد که چه تعداد از کاربران وب و اینترنت شما را بیابند و سمت شما بیایند.


راه های افزایش بازدید از موتور جستجوی گوگل :

قبل از طراحی سایتتون باید تحقیق و بررسی کنید تا بدانید چه وب سایتی با چه خدماتی می تونه کسب و کار اینترنتی شما را رونق بده، بعد از برسی و تحقیق های به عمل اومده می توانید با انتخاب بهترین تیم و شرکت طراحی سایت ایده و خواسته های خود را به بهترین شکل اجرایی کنید.

برای انتخاب تیم طراحی سایت مورد نظرتون می تونین سابق و نمونه کارهای طراحی سایت اون شرکت رو مورد بررسی قرار بدین تا بهترین انتخاب رو داشته باشین چرا که یک وب سایت قدرتمند جایگاه بهتری پیش موتورهای چستجو نظیر گوگل داره و اینجوری می تونید از طریق گوگل افزایش بازدید داشته باشید.


  • سایت خود را در سرچ کنسول گوگل ثبت کنید

بعد از طراحی و آپلود سایتتون اولین قدمی که لازمه بردارین اینه که سایت خودتون رو به گوگل معرفی کنید و افزایش بازید از گوگل داشته باشید. برای این کار باید از قسمت سرچ کنسول گوگل سایت خودتون رو ثبت کنید. اگر نمیدونید چطور این کار رو انجام بدین به لینک زیر مراجعه کنید :

ثبت سایت در گوگل | چگونه از گوگل وبمستر استفاده کنیم؟


  • ثبت نقشه سایت در سرچ کنسول
    برای اینکه ربات ها و خزنده های گوگل بتونن صفحات و آدرس ها و مسیرهای سایت شما رو بررسی کنند نیاز به نقشه و آدرس دهی دارند که شما با ثبت سایت خودتون توی سرچ کنسول این مسیر ها رو به گوگل می دین و گوگل دیگه کار خودش رو بلده.
    نقشه سایت برای افزایش بازدید از گوگل خیلی مهمه.

خب بهتره در مورد سئو و بهینه سازی سایت بشتر بدونید چرا که سئو راهی است که باعث میشه از گوگل و موتورهای جستجو بازدید بیشتری برای شما بیاد :

سئو و بهینه سازی وب سایتمحتوای کپی ممنوع


  • اگر تولید محتوای اختصاصی نداشته باشید و مطلب کپی رو سایتتون بزارید گوگل سریع این رو میفهمه و سایت شما رو یک سایت کپی و بی ارزش میدونه.
    برا افزایش بازدید از گوگل باید محتوای اختصاصی تولید کنید.


  • موقعیت مکانی و جغرافیایی خود را به گوگل اعلام کنید
    یکی دیگه از راه های افزاش بازدید از گوگل اینه که به گوگل بگید که از کجای جهان هستید و زبان شما چیست. با این کار کمک زیادی به جایگاه خود در نتاج سرچ گوگل کردید.


  • از Rich snippet استفاده کنید که با این کار باعث می شوید مطالب شما کلیک بیشتری بخورند که قابل توجه گوگل است.

امیداریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه

منبع : نوپرداز

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط نوپرداز

طراحی فروشگاه اینترنتی نوپرداز یکی از خدمات و تخصص های شرکت طراحی سایت نوپرداز می باشد که در این مقاله بیشتر با فروشگاه اینترنتی نوپرداز آشنا می شوید.

طراحی فروشگاه اینترنتی موضوع مورد اهمیت بیشتر کسب و کارهایی است که محصول و خدمات قابل فروش دارند و تمایل به جذب مشتری بیشتر دارند.

با طراحی فروشگاه اینترنتی شما می توانید از طریق اینترنت مشتری های موجود در بازار نت را نیز به سمت خود بکشانید و با یک سایت فروشگاهی هزاران بازاریاب رایگان داشته باشید که بی وقفه برای شما کار می کنند.

با نوپرداز می توانید یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید.

 

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی از آن جایی سرچشمه می گیرد که می تواند کسب و کار شما را در مقابل رقبایتان متمایز کرده و گستره فعالیت و فروش محصولات شما را به فضایی نامحدود برساند. شما می توانید با طراحی یک فروشگاه اینترنتی بسیاری از محصولات و خدمات شرکت خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار بدهید. استفاده از درگاه های پرداخت امن در این مدل فروشگاه ها بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان و بازدید کنندگان به وب سایت فروشگاهی شما داشته باشد.

شرکت نوپرداز با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های طراحی فروشگاه اینترنتی آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. متخصصان شرکت نوپرداز آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان در این زمینه به مشتریان عزیز می باشند

 

سئو و بهینه سازی وب سایت فروشگاه اینترنتی

تا به امروز بسیاری از صاحبان کسب و کار ها فکر می کردند به دلیل این که بسیاری از صفحات وب سایت های فروشگاه های اینترنتی دارای محتوای ثابتی بوده و نمی توان در زمینه سئو آن ها فعالیتی داشت، این گونه وب سایت ها در زمینه سئو نمی توانند پیشرفتی داشته باشند اما حقیقت چیز دیگری را ثابت کرده است. فروشگاه های اینترنتی نیاز به یک استراتژی خاص در زمینه سئو دارند، زیرا سئو این گونه وب سایت ها به مراتب می تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصین سئو یکی از رمز های موفقیت در این زمینه است. آن ها می توانند با خلاقیت و تجربه خود فروشگاه شما در بین سایر رقبای اینترنتی شما در جایگاه بالاتری قرار دهند.

پیشنهاد ما این است که با تعیین یک استراتژی مشخص و هدف دار برای سئو و بهینه سازی وب سایت فروشگاه اینترنتی خود آینده روشنی را برای کسب و کارتان مشخص کنید. در این مسیر ما در کنار شما هستیم تا تمامی کار ها به نحو احسن به سرانجام برسند.

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای مستلزم رعایت اصول سئو داخلی و خارجی وب سایت است. پس توجه به این مورد از ملزومات کار شما در دنیای وب است. روش های به اصطلاح کلاه سفید بهترین روش سئو وبسایت شما است و استفاده از روش هایی که خلاف قوانین گوگل و سایر موتور های جستجو باشند می تواند ضربه زیادی را به میزان فروش و تعداد مشتریان شما وارد نماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با متخصصان شرکت نوپرداز در تماس باشید.

مبحث سئو در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار حساس بوده و با توجه به وجود صفحات بیشتر و دسته بندی های متنوع باید بر اساس اصول و قوانین سئو و بهینه سازی سایت انجام گیرد. در صورتی که این اصول به درستی رعایت نشوند ممکن است تمام زحمات شما برای به ثمر رسیدن فروشگاه اینترنتی بدون نتیجه باقی بماند. البته توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه و بازخورد از موتور های جستجو باید صبر داشته باشید و در این زمینه توقعات کوتاه مدت نباید داشت.

آپدیت کردن توضیحات و مشخصات محصولات، ایجاد وبلاگ و همچنین طراحی صفحه پیشنهادات و پرسش و پاسخ های مشتریان از جمله راه کار های مهم سئو در فروشگاه های اینترنتی می باشد. در نتیجه با استفاده از سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی خود می توانید بهترین راه تبلیغات محصولات خود را ایجاد نمایید. با توجه به قیمت بالای تبلیغات کلمات کلیدی در گوگل بهتر است بخشی از تمرکز خود را روی سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی قرار دهید.

ساخت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای فقط زمانی مفید خواهد بود که طرح و برنامه ریزی شما کاملا انجام شده باشد و سپس متخصصان با استفاده از برنامه نویسی حرفه ای پروژه شما را پیاده سازی نمایند. در صورتی که تمامی استراژی های مدیریتی و کسب و کار آنلاین شما مشخص شده باشد، قطعا درصد موفقیت شما به میزان چشم گیری افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد می شود در طراحی فروشگاه اینترنتی خود بهتر است که از وب سایت های برتر دنیا الگو برداری کرده و طرح و ایده اصلی فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را با مقایسه و آنالیز اطلاعات کافی پیاده سازی نمایید. همچنین ابزار های رایگان و غیر رایگانی برای تجزیه و تحلیل رقبای وب سایت فروشگاه اینترنتی شما وجود دارند که می توانید از آن ها بهره ببرید.

پس در صورتی که قصد دارید روند کار فروشگاه اینترنتی شما حرفه ای پیش برود نیازمند توجه ویژه شما به سئو و بهینه سازی آن خواهید بود. تمام تلاش کارکنان شرکت نوپرداز بهره برداری شما به بهترین شکل از فروشگاه ساخته شده است و رضایت مشتریان مهم ترین فاکتور موفقیت شرکت نوپرداز به حساب می آید.

1568444819_mobile-first_retail.jpg

 

نکات مهم درطراحی فروشگاه اینترنتی

  • سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی به منظور کسب جایگاه مناسب در نتایج موتورهای جستجو
  • طراحی سایت فروشگاهی واکنش گرا و یا ریسپانسیو که باعث می شود سایت فروشگاهی شما در انواع گوشی ها و تبلت و ویندوز ظاهر کاربر پسند داشته باشد و ظاهر سایت به هم نریزد.
  • استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگی به سیستم های آماده با امنیت بالا
  • دریافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هکر ها با حجم بسیار کم کد نویسی را در نرم افزار فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز
  • استفاده از طرح گرافیکی و رابط های کاربری مناسببرای سایت فروشگاهی که از جمله خدمات شرکت طراحی سایت فروش اینترنتی و فروشگاه اینترنتی نوپرداز می باشد.

توجه به ظاهر و دیزاین فروشگاه اینترنتی شما عامل مهمی است که می تواند بسیاری از بازدید کنندگان را به کاربران فروشگاه اینترنتی شما تبدیل نماید یا برعکس بسیاری از کاربران را نیز از وب سایت شما گریزان نماید.

  • دریافت مشاوره از شرکت های متخصص در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی از جمله مهم ترین نکاتی است که شما بایستی به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. توجه داشته باشید که راه اندازی کسب و کار های اینترنتی در عین حال که راحت به نظر می رسد اما نیازمند تخصص و دانش کافی است تا بازده مناسب را برای فروشگاه اینترنتی شما به همراه داشته باشد. تمامی این موارد در شرکت نوپرداز به صورت مفصل بررسی و تحلیل خواهد شد.
  • پیشنهاد می شود نظرات مشتریان را درباره محصولات خود در فروشگاه اینترنتی ثبت نمایید و با ایجاد بحث و گفتگو میان کاربران بازدید کنندگان بیشتری را به دست آورید. معمولا ایجاد بحث و گفتگو میان مشتریان فروشگاه اینترنتی سبب جلب توجه دیگر بازدیدکنندگان نیز خواهد شد. اما باید مراقب باشید چون نظرات نامناسب برخی کاربران می تواند به کسب و کار اینترنتی شما لطمه بزند و این بخش را باید بتوانید به خوبی مدیریت نمایید.

1568444861_15-free-blogger-templates-for-online-shops-and-stores.jpg

 

مزیت های طراحی فروشگاه اینترنتی

اغلب ما می دانیم که فروشگاه های اینترنتی می توانند چه کمکی در رشد و افزایش درآمد و مشتریان کسب و کار ها داشته باشند اما برخی از مهم ترین این مزایا را در لیست زیر قرار داده ایم تا جنبه کامل تری از آن ها مشخص گردد:

  • توسعه کسب و کار شما به فضای نامحدود اینترنت
  • دسترسی 24 ساعته مشتریان به محصولات
  • کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • دسترسی به بازار جهانی از طریق دنیای اینترنت
  • ارتباط مستقیم و آنلاین با مشتریان فروشگاه اینترنتی شما
  • افزایش اعتبار کسب و کار اینترنتی شما
  • حذف رقبای سنتی فروشگاه و به دور از دنیای اینترنت
  • افزایش بازدید کنندگان از محصولات موجود در فروشگاه با استفاده از خدمات اختصاصی سئو
  • سبقت گرفتن از رقبای خورده فروش و برندیگ فروشگاه اینترنتی خودتان
  • افزایش قدرت خرید مشتریان و امکان مشاهده و مقایسه محصولات فروشگاه با یکدیگر
  • امکان استفاده از اپلیکیشن و سایت همزمان
  • سایر امکانات اختصاصی مورد نظر صاحبان کسب و کار های مختلف

 

تفاوت طراحی فروشگاه اینترنتی با قالب آماده و اختصاصی چیست؟

فروشگاه های اینترنتی با قالب آماده با استفاده از نرم افزار های فروشگاه ساز مانند woocommerce قابل پیاده سازی هستند و شامل یک سری ابزارها و پلاگین ها می باشند که شما با استفاده از آن ها می توانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید. طراحی این مدل فروشگاه های اینترنتی  از نظر قیمت نیز هزینه زیادی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. اما قبل از هر کاری ابتدا بررسی کنید چند درصد از فروشگاه هایی که از قالب های آماده استفاده کرده اند به موفقیت دست یافته اند؟ دلیل اصلی تمایل شرکت های بزرگ به طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی چیست؟

پاسخ این سوال این است که علاوه بر وجود مشکلات امنیتی مختلف برای این برنامه ها، اغلب این فروشگاه های قالب آماده امکانات محدودی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و کاربران مجبور می شوند برای استفاده از این امکانات هزینه های بالایی را بپردازند. همچین سفارشی نمودن این ابزار ها نیز هزینه های سنگینی را در پی خواهد داشت. پس راه حل چیست؟ آیا طراحی فروشگاه اینترنتی حتما باید اختصاصی باشد و استفاده از ابزار های آماده برای ادامه کار به صورت حرفه ای کار درستی است یا خیر؟

پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید یک فعالیت جدی را در زمینه کسب و کار های اینترنتی انجام دهید، حتما از فروشگاه های اینترنتی اختصاصی با قابلیت پشتیبانی آنلاین استفاده نمایید. به خاطر داشته داشته باشید طراحی یک فروشگاه اینترنتی کار آسانی است، اما موفقیت یک فروشگاه اینترنتی نیاز به استفاده از اصول درست و تلاش کافی دارد. پس برای دست یابی به اهداف کسب و کار اینترنتی شما توصیه می کنیم که فروشگاه اینترنتی مد نظر خود را به صورت اختصاصی طراحی نمایید تا در ادامه کار به مشکلات بر نخورید.

آیا این همه تلاش ارزشش را دارد که یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای طراحی کنیم؟

یک پاسخ ساده وجود دارد: بله فروشگاه شما مانند یک جوانه است؛ شما باید از آن مراقبت کنید، آن را آب بدهید و آن را تغذیه کنید. یک روزی کار سخت شما به درخت شکوفایی می انجامد که میوه ها را به طور منظم تحویل می دهد!

 چرا 90 درصد فروشگاه های اینترنتی با شکست مواجه می شوند؟

طبق آمار هایی که در سال جاری توسط بزرگ ترین آژانس های بازاریابی ارائه شد، حدود 90 درصد فروشگاه های اینترنتی سرنوشتی جز شکست نداشتند. اما چگونه باید بر این مشکل فائق آمد؟

بهترین راه حل برای ایجاد و موفقیت یک فروشگاه اینترنتی استفاده از یک استراتژی مشخص و پیش بردن آن بر مبنای یک هدف تعیین شده است. در صورتی که کسب و کار خود را بدون توجه به اهداف و برنامه ریزی درست پیش ببرید، قطعا آینده پیش روی شرکت شما روشن نخواهد بود.

قطعا پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و بزرگ کار سختی است اما قطعا نتایجی که بعدا برای کسب و کار شما به دنبال خواهد داشت شگفت آور خواهد بود. به همین جهت است که اغلب کسب و کار های حرفه ای به فضای آنلاین روی آورده اند.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نوپرداز

طراحی فروشگاه اینترنتی در شرکت نوپرداز با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا صورت می گیرد. استفاده از طرح های گرافیکی حرفه ای، حفظ امنیت فروشگاه اینترنتی، قابلیت انعطاف پذیری وب سایت، استفاده از سی پنل حرفه ای برای مدیریت فروشگاه از جمله مهم ترین نکاتی است که هنگام طراحی در شرکت به آن ها پرداخته خواهد شد. کنترل پنل طراحی شده توسط شرکت نوپرداز دارای رابط کاربری بسیار خوب بوده و اغلب مشتریان از کار کردن با آن رضایت کامل داشته اند.

همچین شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی نوپرداز فیلم و مطالب آموزشی خدمت شما ارائه خواهد داد تا کاربران سایت شما بتوانند به راحتی کار با تمام قسمت های مختلف پنل را یاد گرفته و به راحتی بتوانند تغییرات مورد نیاز خود را در فروشگاه اینترنتی اعمال نمایند. سی پنل حرفه ای طراحی شده توسط شرکت نوپرداز به شما امکان انجام تغییرات مورد نظرتان را به راحت ترین شکل ممکن خواهد داد.

کدنویسی حرفه ای و با استفاده از برترین زبان های برنامه نویسی روز دنیا و کسب رضایت مشتریان با ارائه خدمات مناسب پشتیبانی از دیگر خدمات حرفه ای شرکت نوپرداز می باشد. ما در نظر داریم تا با ارائه خدمات مشاوره ای مناسب به صاحبان کسب و کار های اینترنتی مختلف آگاهی کافی را برای ارتقاء فضای کاری آن ها و پیشرفت کسب و کارشان ارائه دهیم.

ما همراه شما خواهیم بود تا طرح و ایده مورد نظرتان به نحوی مناسب و دقیق پیاده سازی گردد. شما می توانید در تمامی ساعات کاری شرکت جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای یا سفارش محصول فروشگاه ساز و دریافت اطلاعات کافی در این زمینه با ما در تماس باشید.

 

منبع : طراحی فروشگاه اینترنتی نوپرداز

طراحی سایت هتل و هتل داری

با یک طراحی حرفه ای سایت هتل می توان ارائه خدمات آنلاین را افزایش داد و به صورت آنلاین و اینترنتی مسافران، توریست ها و مشتریان را از طریق سایت هتل به هتل خود کشاند.

داشتن یک سایت اختصاصی هتل باعث برندینگ می شود و برند شما و نام هتل شما را در دنیای اینترنت به معرض نمایش قرار می دهد. یک سایت هتل اختصاصی و حرفه ای مشتریان خود را از هرجای دنیا که باشند به سمت خود می کشاند. 

طراحی سایت هتل حرفه ای می تواند افرادی که قصد اقامت در هتل را دارند به سمت خود جذب نمایید. در صورتی که وب سایت شما امکان خرید اینترنتی یا رزرو آنلاین هتل را برای مشتریان ایجاد کرده باشد و در جایگاه مناسبی در بین موتور های جستجو گر اینترنتی برخوردار باشد، حتما می تواند بسیاری از افراد را برای اقامت در هتل شما ترغیب کند. این مدل وب سایت ها می توانند با معرفی مکان های زیبا و جالب به مشتریان خود آن ها را نسبت به مراکز تفریحی و یا سیاحتی پیرامون هتل خود آگاه سازند. توجه به مباحث رابط کاربری و تجربه کاربری از دیگر مواردی است که بایستی در طراحی سایت هتل با دقت مورد بررسی قرار گیرند. 

یک وب سایت حرفه ای قطعا یکی از نیاز های اساسی هتل ها و مراکز اقامتی است. ستفاده از نقشه های گوگل و نشان دادن مکان های تورسیتی و تفریحی همراه با نمایش جزئیات به همراه آن از عوامل با اهمیتی هست که می تواند کاربران بسیاری را به سمت وب سایت هتل های مختلف جذب نماید. متخصصان شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم برای طراحی سایت های هتل داری به مشتریان عزیز می باشند. همین حالا می توانید برای کسب اطلاعات جامع در زمینه طراحی سایت هتل با ما تماس حاصل کنید.

با توجه به پیشرفت گسترده صنعت گردشگری و هتلداری طی سال های گذشته به نظر می رسد این صنعت به زودی به یکی از پر رونق ترین مشاغل کشور در دنیای مجازی تبدیل گردد. استفاده از سایت های رزرو هتل و ارائه امکانات آنلاین به مشتریان قطعا نقش مهمی در پیشرفت کسب و کار شما خواهد داشت. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانند جهت دانلود پروپوزال شرکت نوپرداز به بخش پایین همین صفحه مراجعه نمایید.

با یک سایت هتل شما قطعا گام بزرگی در مسیر توسعه و گسترش کسب و کار خود با استفاده از فضای نامحدود اینترنتی خواهید برداشت. استفاده درست از اصول سئو و بهینه سازی وب سایت ها و طراحی واکنش گرا سایت از جمله عوامل ضروری در طراحی سایت هتل می باشد که گوگل نیز اخیرا در رتبه بندی وب سایت ها اهمیت زیادی برای آن قائل شده است. نادیده گرفتن اصول سئو وب سایت مخصوصا در زمینه های هتل داری و تفریحی به منزله از دست دادن حجم عظیمی از کاربران می باشد. پس بهتر است سئو سایت خود را به عنوان یک سرمایه گذاری مهم و آینده دار برای کسب و کارتان در نظر بگیرید.

 

طراحی وب سایت هتل و مراکز اقامتی

امروزه با توجه به بیشتر شدن میزان سفر های توریستی به داخل کشور طراحی وب سایت هتل و مراکز اقامتی تبدیل به یکی از روش های مناسب برای ایجاد کسب و کار در دنیای وب می باشد.

هتل ها مراکز اقامتی زیادی در ایران وجود دارند که همه ساله مشتریان بسیاری را از نقاط مختلف دارند و ساخت یک وب سایت هتلداری حرفه ای کمک زیادی به ارتباط بهتر مشتریان و دریافت خدمات آنلاین خواهد داشت. مراکز اقامتی می توانند تمامی امکاناتی را که به مشتریان خود ارائه می دهند را از طریق وب سایت خود انجام دهند. همچنین سایر تبلیغات مد نظرشان را در سایت خود قرار دهند.

همچنین امکان معرفی هر چه بهتر مراکز اقامتی مختلف از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت نیز وجود دارد. قطعا همه مراکز اقامتی و هتل ها امکانات یکسانی ندارند و به همین جهت در پیاده سازی وب سایت آن ها نیز نیاز به برخی امکانات اختصاصی است که توسط شرکت نوپرداز انجام خواهد شد.

نوپرداز با تم متخصص و حرفه ای خود در زمینه طراحی سایت آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت هتل به شما عزیزان می باشد.

ایده های خود را مطرح کنید و یک سایت هتل ایده آل داشته باشید تا حرفه ای شوید.

 

طراحی سایت هتل چند زبانه

با توجه به این که همواره توریست ها و افراد خارجی زیادی به کشور ایران سفر می کنند، طراحی سایت هتل به صورت چند زبانه یکی از ملزومات هتل ها و مراکز دیگری که با این افراد ارتباط هستند می باشد. سایت هتل شما حداقل باید علاوه بر زبان فارسی از زبان انگلیسی نیز استفاده کند تا مشتریان خارج از کشور به راحتی بتوانند هتل مد نظر خود را یافته و از خدمات شما بهره گرفته و نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند. در صورتی که سایت شما فاقد این امکانات باشد قطعا مشتریان خارجی شما با مشکل در بخش های مختلف سایت شما مواجه خواهند شد.

به این نکته توجه داشته باشید که سایت های چند زبانه که از ابزار های آماده مانند ترجمه گر گوگل استفاده می کنند نمی توانند کار با کیفیت را ارائه دهند و سبب مشکلات زیادی در وب سایت شما خواهد شد. به همین جهت پیشنهاد ما برای طراحی سایت هتل چند زبانه استفاده از ساب دامین های سایت اصلی هتل شما می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید.

کافی است برترین هتل ها را آنالیز نمایید تا متوجه شوید که این هتل ها توجه ویژه ای به فضای اینترنت و طراحی سایت برای هتل خود دارند. شرکت طراحی سایت نوپرداز با استفاده از نیرو های متخصص در این زمینه می تواند تاثیر مهمی برای پیشرفت کسب و کار شما و فعالیت اینترنتی جدی تر شما داشته باشد.  اما سوالاتی که در این زمینه مطرح می شوند این است که رعایت چه نکاتی برای طراحی سایت هتل با اهمیت است؟ مزیت های طراحی سایت هتل چیست و چه شرکت هایی در این زمینه فعالیت دارند؟

نکاتی مهم در طراحی سایت هتل

از جمله ویژگی های با اهمیت وب سایت های هتل داری، استفاده از محیط سی پنل مناسب می باشد که در آن کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز هتل را درج، حذف و ویرایش نمایند. محیط سی پنل باید کاربر پسند و استفاده از آن آسان باشد تا کاربر دچار سردرگرمی نشود. هتل داران بایستی به این نکته توجه کنند که استفاده از طرح و دیزانی مناسب برای رشد کسب و کار آن ها بسیار با اهمیت می باشد و جزء ضروری ترین بخش های سایت های هتل داری است. در صورتی که پنل استفاده شده در وب سایت هتل مناسب نباشد ممکن است سبب سردرگرمی کاربران شده و بازده و کارآیی سیستم شما را کاهش خواهد داد.

طراحی واکنش گرا وب سایت دیگر عاملی است که اگر به آن توجه نداشته باشید ممکن است بخش عظیمی از مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت خود را از دست بدهید. امروزه تعداد زیادی از مردم وب سایت های مورد نظر خود را با دستگاه های مختلفی بررسی می کنند که صفحه نمایش هر کدام از آن ها ابعاد متفاوتی را دارا هستند. واکنش گرا بودن وب سایت ها سبب می شود مشتریان هتل شما راحت تر بتوانند از خدمات سایت شما استفاده کنند و در وب سایت شما دچار سردرگمی هنگام استفاده از تلفن همراه نشوند. پس در طراحی سایت هتل مورد نظرتان سعی کنید به ریسپانسیو بودن آن و طراحی قالب آن برای نمایش در دستگاه های مختلف توجه داشته باشید.

سئو و بهینه سازی وب سایت هتل از جمله مهم ترین خدماتی است که می تواند برای افزایش بادید کنندگان شما موثر واقع شود. توجه داشته باشید پس از این که کار طراحی وب سایت شما به پایان برسد، سئو می تواند اصلی ترین وظیفه برای رونق کسب و کار شما باشد. برای بسیاری از کسب و کار ها سئو به معنای هستی و موجودیت آن کسب و کار به حساب می آید پس مشاوره گرفتن از متخصصان سئو از جمله مهم ترین کار هایی است که شما باید قبل و بعد از طراحی سایت خود به آن توجه داشته باشید. همچنین استفاده از خدمات تبلیغات سایت در گوگل هم از دیگر روش های تبلیغاتی است که می توانید برای کسب مشتریان بیشتر از آن بهره مند شوید. البته سرویس های تبلیغاتی گوگل رایگان نبوده و هزینه های متفاوتی را به ازای کلمات درخواستی شما شامل می شوند. 

ما در تمامی مراحل ساخت و طراحی وب سایت هتل همراه شما خواهیم بود تا سایت شما با رعایت اصول سئو و بهینه سازی و بهترین طراحی برای تمامی دستگاه ها پیاده سازی و بارگذاری گردد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

مزیت های طراحی سایت هتل

  • آسان تر شدن کار برای مشتریان شما و کسب رضایت آنان
  • امکان بازگشت مجدد مشتریان به سایت شما برای تهیه بلیط و دریافت خدمات
  • تبلیغات هتل خود به صورت همیشگی از طریق استفاده از موتور های جستجو
  • معرفی فضای هتل و ارائه عکس ها و فیلم هایی از محوطه های پیرامون آن برای جذب مشتریان بیشتر
  • در دسترس بودن همیشگی و ارائه خدمات آنلاین به مشتریان
  • کاهش هزینه های اضافی و هنگفت برای تبلیغات و غیره
  • افزایش اعتبار شما نزد مشتریان سایت هتل
  • معرفی شهر و استانی که هتل در آن قرار دارد
  • انتشار پست های سایت هتل در شبکه های اجتماعی مختلف به طور خودکار
  • ایجاد ارتباط به سایت های گردشگری و تفریحی برای افزایش مشتریان اینترنتی شما
  • افزایش بازدید کنندگان وب سایت هتل شما با استفاده خدمات سئو و بهینه سازی سایت
  • توسعه کسب و کار خود با استفاده از فضای نامحدود اینترنت
  • ارائه خدمات sem برای افزایش بازدید از وب سایت هتل شما
  • و سایر مزایای دنیای اینترنت

امکانات سایت هتل و هتلداری

  • طراحی صفحه رزرو هتل و اماکن اقامتی
  • طراحی صفحه پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه های بانکی مختلف
  • طراحی صفحه زمان بندی برای بررسی اتاق های خالی و پر در هتل
  • طراحی صفحه دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت آن ها
  • ثبت نام کاربران سایت
  • ایجاو پروفایل اختصاصی برای هر کاربر
  • امکان ثبت درخواست مشتریان هتل
  • طراحی صفحه توضیحات مربوط به اتاق ها
  • طراحی صفحه خدمات آنلاین مشتریان
  • طراحی صفحه معرفی هتل و تاریخچه آن
  • طراحی صفحه برای پیشنهاد های خاص در روز های خاص
  • طراحی صفحه معرفی رستوران های داخل هتل
  • طراحی صفحه توضیحات اماکن دیدنی اطراف هتل
  • طراحی صفحه ثبت نام و ارتباط با مشتریان
  • پشتیبانی یک ساله رایگان همراه با میزبانی و ثبت دامنه ir رایگان
  • امکان ساخت اپلیکیشن android و ios به درخواست مشتریان

طراحی سایت هتل واکنش گرا (ریسپانسیو)

تا کنون ممکن است درباره طراحی سایت های واکنش گرا (ریسپانسیو) شنیده باشید. آن ها در واقع سایت هایی هستند که در تمامی دستگاه ها به خوبی نمایش داده می شوند و در جهت راحت تر کردن خواسته کاربران ایجاد شده است. شما می توانید از این تکنولوژی برای طراحی وبسایت هتل خود نیز استفاده نمایید. 

امروزه تکنولوژی های زیادی برای طراحی های ریسپانسیو ایجاد شده اند که از معروف ترین آن ها می تواند به بوت استرپ و فاندیشن اشاره داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید. همکاران ما در شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده هستند تا کلیه اطلاعات لازم در زمینه وب سایت های هتل و همچنین ثبت سفارشات شما را انجام دهند.

مدیریت آنلاین سایت هتلداری

یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی سایت هتل ها اهمیت دارد استفاده از پنل میریت قوی هتلداری می باشد. پنل طراحی شده توسط تیم برنامه نویسی شرکت نوپرداز با قابلیت ها و امکانات متنوعی که در اختیار شما قرار می دهد این اطمینان را به شما خواهد داد که به سرعت و دقت بسیاری بالا به صورت آنلاین به آمار ها، گزارشات و فایل های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید، سطوح دسترسی مختلف کاربران را تغییر داده و تمام نیاز های اختصاصی خود را به دست آورید.

در طراحی وب سایت هتل استفاده از یک پنل حرفه ای اهمیت زیادی دارد و از طریق آن می توان به بهترین شکل مدیریت آنلاین سایت هتلداری را انجام داد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از پنل نوپرداز با ما تماس بگیرید.

بررسی طراحی سایت های هتل داری برتر دنیا

آیا می دانید برترین وب سایت های دنیا در زمینه هتل داری کدام اند؟ این وب سایت ها چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند؟ آیا طراحی این وب سایت ها از کیفیت لازم برخوردار هستند؟ چگونه سایت های هتلداری توانستند رشد کنند و به اهداف مورد نظرشان در دنیای وب دست بیابند؟

با گسترش گردشگردی در دنیا، امروزه شاهد مسافرت و بازدید توریست های مختلفی از نقاط دیدنی و جالب در سراسر دنیا هستیم و به همین جهت بهره بردن از یک وب سایت در دنیای اینترنت می تواند مسافران زیادی را برای اقامت در هتل شما جلب نماید. امروزه وب سایت های مختلفی در زمینه هتل داری مشغول فعالیت هستند که خدمات مختلفی در زمینه رزرو بلیط، بررسی هتل و اتاق های آن و زمان بندی اتاق های هتل و... ارائه می دهند. این وب سایت ها از استراتژی های حرفه ایی بهره می گیرند که شما نیز می توانید با بررسی و آنالیز دقیق آن ها در طراحی سایت هتل مورد نظرخود استفاده نمایید.

داشتن ظاهری ریسپانسیو یا واکنش گرا دیگر عاملی است که در طراحی سایت هتل های مطرح دنیا مورد توجه ویژه ای قرار گرفته اند. همچنین استفاده از امکاناتی که هتلداری آنلاین را راحت تر کرده و باعث تسهیل در بسیاری از خدمات مانند رزرو بلیط و دیدن اتاق ها می شود از دیگر خدمات حرفه ای در طراحی وب سایت هتلداری است.

نتایج تحقیقات ما نشان داده است که اکثر کسب و کار های حرفه ای در زمینه هتل داری از وب سایت های حرفه ای با کد نویسی اختصاصی و امنیت بالا استفاده نموده اند. طراحی قالب گرفیکی سایت هتل نیز کاملا اختصاصی بوده و بر اساس جدیدترین روش های روز دنیا پیاده سازی شده است. این هتل ها که از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا هم بهره می برند دارای وب سایت هایی حرفه ای هستند که هزینه های سنگینی را شامل شده ست. برای معرفی برترین وب سایت های هتل داری دنیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل اینترکانتیننتال (Intercontinental Hotel Group)
  • گروه هتلداری ویندهام (Wyndham Hotel Group)
  • موسسه هتلداری بین‌المللی ماریوت (Marriot International)
  • هتل هیلتون (Hilton Hotels)
  • گروه هتلداری آکور (Accor Group)
  • گروه هتلداری انتخاب (Choice Hotels)
  • گروه‌ هتلداری بست وسترن (Best Western)

تولید محتوا سایت هتل

همانطور که می دانید استفاده از محتوا مناسب در وب سایت یکی از مهم ترین عوامل موفقیت سایت هتل شما خواهد بود. در صورتی که متن، تصاویر، فایل های ویدئویی و صوتی به درستی در سایت هتل شما قرار نگیرند، سبب می شوند که کاربران و بازدیدکنندگان به بهترین شکل اطلاعات را از سایت شما کسب نکرده و در نهایت نمی توانند به خوبی هتل شما و خدمات ارائه شده توسط شما را درک کنند. شما می توانید با قرار دادن ویدئو های زیبا و جذاب از هتل مد نظر خود و نواحی تفریحی و زیارتی اطراف آن نقش مهمی را در جذب مشتیان کسب و کار خود ایفاء نمایید. همچنین معرفی خدمات هتل خود از این طریق بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین شما می توانید با بررسی وب سایت های هتل داری حرفه ای دنیا اطلاعات خوبی را به دست آورید. ابزار های مختلفی برای آنالیز سایت های رقبای شما وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با بخش تولید محتوا شرکت طراحی سایت نوپرداز تماس حاصل فرمایید. پس توجه داشته باشید که هنگام سفارش طراحی سایت هتل این امکانات در بخش وبلاگ یا بخش مورد نظر شما در دسترس باشند.

در واقع بهتر است با ایجاد یک بخش وبلاگ در سایت خود هم بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید و هم به راحتی امکانات و خدمات سایت خود را به نمایش بگذارید. استفاده از مطالب جذاب و مفید در بخش وبلاگ سایت قطعا کمک زیادی به افزایش مشتریان شما نیز خواهد نمود.

توجه داشته باشید در تولید محتوا برای سایت هتلداری نیاز به رعایت قوانین سئو و بهینه سازی از جمله چگالی کلمات کلیدی و نحوه برچسب گذاری است، تا امکانات وب سایت شما به بهترین نحو در موتور های جستجو رتبه بندی شوند.

و در این صورت سایت هتل شما جزو اولین نتایج سرچ موتورهای جستجو قرار می گیرد.

 

طراحی سایت هتل نوپرداز

خدمات طراحی سایت هتل در شرکت نوپرداز به این گونه می باشد که ابتدا به تحلیل و بررسی جزئیات پروژه پرداخته می شود. پس از آن طراحی گرافیکی سایت صورت می گیرد و پس از تایید طرح گرافیکی توسط مشتریان، اقدام به برنامه نویسی و پیاده سازی پروژه با استفاده از حرفه ای ترین متد های طراحی سایت روز دنیا می شود. توجه به مباحث سئو و بهینه سازی وب سایت نیز از دیگر مباحثی است که در طراحی سایت هتل مورد توجه متخصصان شرکت نوپرداز قرار می گیرند. ما از ابتدا تا انتهای پروژه سایت هتل در کنار شما خواهیم بود تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

اگر در پنل کاربری یا هر بخش دیگری از سایت با مشکلی مواجه شدید می توانید برای رفع آن با بخش پشتیبانی شرکت ارتباط برقرار کنید و در صورت وجود هر گونه مشکلی، شرکت موظف است در کم ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام نماید. ارائه خدمات آنلاین حرفه ای از جمله خدمات بسیار ویژه شرکت نوپرداز به مشتریان می باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از زیر دامنه هایی مانند EN و یا AG وب سایت هتل خود برای مخاطبان در کشور های مختلف دنیا قابل دسترس سازید. استفاده از سایر روش ها برای ایجاد سایت هتل چند زبانه نیز امکان پذیر است اما شما باید بر اساس خواسته های خود بهترین روش را انتخاب نمایید. جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در شرکت نوپرداز در تماس باشیدو مشاوره های لازم را در این مورد دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که پروژه های طراحی شده توسط شرکت نوپرداز به صورت کاملا اختصاصی می باشند و استفاده از قالب های آماده تنها با درخواست مشتری انجام خواهد شد. شرکت نوپرداز مفتخر است با استفاده از کادری با تجربه و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن های موبایل شما را در این امر یاری نماید. شما می توانید برای ثبت درخواست طراحی سایت هتل یا هر گونه سوال و مشاوره رایگان در این مورد از طریق تماس با ما اقدام نمایید.

منبع: شرکت طراحی سایت هتل نوپرداز

سئو و بهینه سازی سایت

چرا سئو و بهینه سازی وب سایت امری ضروری است؟

اغلب مشتریان پس از این که وب سایت خود را تحویل می گیرند اطلاعات زیادی در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت ندارند و می خواهند وب سایت آن ها در نتایج جستجوی موتور های جستجو جزو اولین ها بیاید و توسط گوگل شناخته شده باشند.

برخی از مشتریان فکر می کنند که پس از این که سایت آن ها در صفحه اینترنت به نمایش در بیاید، تعداد زیادی کاربر و بازدید کننده خواهند داشت.و اگر در گوگل و موتورها جستجو سرچی انجام دهند باید جزو اولین نتایج سرچ بیایند. اما حقیقت این است که بدون سئو و بهینه سازی وب سایت همچین چیزی تقریبا غیر ممکن است، چرا که جهت دیده شدن در گوگل و سایر موتورهای جستجو باید سایت بهینه و سئو شود.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها و همچنین هزینه های مربوط به سئو دارید با همکاران در بخش پشتیبانی تماس بگیرید. تمام تلاش ما این است که شما از طریق خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت نتایجی مناسب و با تاثیر گذاری بالا را از دنیای وب دریافت نمایید.

با توجه به رقابت سنگین فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های تبلیغاتی امروزه اغلب کسب و کار ها نیازمند استفاده از یک وب سایت مناسب برای توسعه فضای کار خود هستند. همچنین شما باید مراقب باشید تا با استفاده از روش های سئو کلاه سیاه وب سایت و کسب و کار اینترنتی شما دچار اختلال نشود. استفاده از روش های نادرست سئو و بهینه سازی ممکن است باعث شود وب سایت شما ماه ها یا حتی سال ها از نتایج موتور های جستجو حذف گردد.

در نتیجه می توان گفت که با توجه به افزایش روز افزون هزینه های تبلیغات اینترنتی، سرمایه گذاری در زمینه سئو یکی از بهترین روش های برند سازی کسب و کار شما محسوب می شود. توصیه ما به مشتریان این که است که حتما در هنگام طراحی سایت با متخصصین سئو و بهینه سازی وب سایت مشورت داشته باشند و بدین ترتیب بهترین نتیجه ممکن را دریافت نمایند. توجه به سئو در دنیای اینترنت می تواند مشتریان زیادی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد پس بهتر است همین امروز برای این موضوع برنامه ریزی های لازم را  انجام دهید.

 

سئو و بهینه سازی وب سایت چیست ؟

سئو از عبارت Search engine optimization و کلمه اختصاری آن در زبان انگلیسی SEO می باشد. سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستجو می باشد که شامل مجموعه روش هایی می باشند که با رعایت آن ها جایگاه ویژه ای در نتایج سرچ موتور های جستجو را به دنبال خواهند داشت. در حقیقت سئو مجموعه ای از قوانین است کهرعایت این قوانین سئو و بهینه سازی سایت توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) می تواند باعث بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو گردد.

 SEO همیشه با تحقیق، حسابرسی و آنالیز شروع خواهد شد و با رعایت اصول و قوانین تعیین شده به سرانجام خواهد رسید.


هزینه و تعرفه قیمت سئو و بهینه سازی وب سایت

همیشه وب سایت ها برای افزایش رتبه و کاربران خود از طریق موتور های جستجو به بهینه سازی نیاز دارند. هزینه و تعرفه قیمت سئو و بهینه سازی سایت همیشه به عنوان یک نکته مهم و گاهی گیج کننده برای مشتریان بوده است. برخی شرکت ها قیمت های بالایی را به مشتریان پشنهاد داده و بعضی دیگر هم وعده سئو تضمینی طی مدت زمان کوتاهی را می دهند. 

واقعیت این است که استراتژی سئو و بهینه سازی سایت بسته به میزان سرمایه مورد نظر شما تعیین خواهد شد و این نیز نیاز به مشاوره و بررسی راهکار های مختلف خواهد داشت. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان همین الان با ما تماس بگیرید.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

در بازار رقابتی امروز جستجوگر ها نقش بسیار با اهمیتی را دارا هستند. روزانه تعداد زیادی کاربر با جستجو در موتور های جستجو مانند گوگل به دنبال پاسخ سوالات و یا حل مشکلات خود هستند. اگر شما یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می تواند به کسب و کار شما کمک نماید و شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید. امروزه سرمایه گذاری در زمینه سئو یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت شرکت ها و کسب و کار های در حال توسعه است. در هر صورت بستگی به خودتان دارد که ترجیح می دهید از تبلیغات کوتاه مدت با هزینه های بالا استفاده کنید یا تبلیغاتی دائمی و موثر؟ شاید بتوان گفت برای یک کسب و کار اینترنتی سئو به معنی همه چیز است!

سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو لازم است زیرا:

  • اکثر کاربران موتورهای جستجو به احتمال قوی بر روی یکی از پیشنهادات برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند، پس برای جذب نمودن بازدید کنندگان بیشتر شما باید بتوانید وب سایت خود را در صفحات اول جستجو قرار دهید.
  • کاربران به موتورهای جستجو اطمینان می کنند و حضور وب سایت شما در موقعیت های برتر برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد مردم به وب سایت شما را افزایش می دهد.
  • سئو برای تبلیغات شبکه های اجتماعی وب سایت ها لازم است. افرادی که وب سایت خود را با جستجو در Google یا یاهو می یابند، احتمال بیشتری وجود دارد که این وب سایت را در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.
  • بهینه سازی سایت می تواند شما را از رقیب هایتان یک گام جلوتر قرار بدهد. اگر دو وب سایت هر دو یک چیزی را به فروش برسانند، موتور جستجو بهینه سازی وب سایت برای کاربران خود وب سایتی را پیشنهاد می دهند که بیشتر مورد توجه بوده و دارای رتبه بهتری است.

سئو و بهینه سازی وب سایت 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با متخصصان بخش سئو و بهینه سازی شرکت طراحی سایت نوپرداز در ارتباط باشید.

مزیت های سئو و بهینه سازی وب سایت

  • کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • دسترسی به مشتریان هدف کسب و کارتان
  • افزایش اعتبار کسب و کار اینترنتی شما
  • برندیگ و برجسته شدن نام تجاری وب سایت شما با افزایش بازدید ها از موتور های جستجو
  • افزایش بازدید کنندگان از وب سایت شما با استفاده از خدمات اختصاصی سئو و بهینه سازی وب سایت
  • سبقت گرفتن از رقبای خورده فروش و برندیگ فروشگاه اینترنتی خودتان
  • افزایش مشتریان وب سایت شما از طریق موتور های جستجو

استراتژی شرکت نوپرداز در سئو و بهینه سازی وب سایت

با توجه به اهمیت زیاد سئو و بهینه سازی موتور های جستجو، شرکت نوپرداز با بهره بردن از کادری با تجربه و حرفه ای در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت در موتور های جستجو به مشتریان خود این اطمینان را خواهد داد که به روز ترین خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را در اختیار آن ها قرار دهد. استفاده از ابزار های سئو به روز در دنیا و گزارش دهی های روزانه تنها بخش کوچکی از فعالیت های شرکت نوپرداز در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها توسط موتور های جستجو است.

ابزار سئو و بهینه سازی نوپرداز

شرکت نوپرداز با ارائه ابزار آنالیز نوپرداز سئو این امکان را فرآهم آورده است تا کاربران، مدیران وب سایت ها و تمامی وب مسترها بتوانند به آسانی و به صورت رایگان از ابزارهای پیشرفته شرکت نوپرداز برای آنالیز وب سایت مد نظر خود بهره مند گردند. از جمله مهم ترین خدمات ابزار سئو شرکت نوپرداز عبارتند از:

  • بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • بررسی رتبه الکسا و MOZ
  • بررسی صفحه و جایگاه

کسب رتبه های برتر گوگل با سئو و بهینه سازی سایت

شرکت نوپرداز با داشتن تجربه فراوان و امکانات به روز  بهینه سازی وب سایت ها توسط موتور های جستجو، به مشتریان خود کمک می نماید تا در یک بازه زمانی مناسب وب سایت مد نظر آن ها را در بین برترین صفحات بازدید گوگل قرار دهد. شرکت نوپرداز با بهره بردن از ابزار های به روز در زمینه سئو و کادری متخصص سعی دارد تا بهترین نتیجه و رتبه را توسط موتور های جستجو مختلف از جمله گوگل برای وب سایت اینترنتی شما کسب نماید. 

ما تلاش داریم تا با تعیین استراتژی درست و حرفه ای نتیجه ای درخور کسب و کار شما را در گوگل حاصل نماییم.

شما می توانید برای سفارش بهینه سازی وب سایت با شماره 32937209 - 025 تماس حاصل فرمایید.

منبع : سئو و بهینه سازی شرکت نوپرداز